Onomatopeja napisał(a):
+1 widzę jedyna osoba, która to zauważyła bo gra na normalnym serwerze gdzie liczy się skill... bo reszta ciupie na serverach 64 slotowych bijać z m320 i innych syfów podbijając sobie K/D... to takiego błedu nie dostrzegli. Mam nadzieje, że to naprawia
Skill ogolnie ciezko zmierzyc ale wg. niektorych swietna miara jest radzenie sobiew w sytuacjach ''stresowych'' kiedy to /kupka/ leje sie z nieba a wrogowie nacieraja z kazdej strony.
Idac twoim tokiem rozumowania DM to nic innego jak ''ja, 4 sciany i wrogowie - niech wygra lepszy ping''
Mnie po patchu przerazil spadek celnosci broni ''enga'' , kiedy wczesniej na pojedynczym trybie strzelania mozna bylo ''ugryzc'' przeciwnika z dobrych 70/90m.
Mialem cicha nadzieje na ''podrasowanie'' min AT ktore to uzbrajaja sie dopiero po blizej nie okreslonym czasie ( czyt. nadal odpadaja akcje z ''wrzucianiem'' nalesika pod pedzaca LAVke albo BTRke ).
Obieciali usprawnic smieszna syt. z granatami kiedy to granat ma z reki wypasc jesli zostaniem zabici podczas ''rzucania''- nie wiem ktory moment animacji to owe rzucanie ale mi jeszcze ten granat nie upadl po smierci.
Tak samo osobiste wyrzutnie rakiet ( SMAW i RPG ) nadal znikaja zaraz po wystrzeleniu jesli w tym czasie zginiemy, a o wylatywaniu ''zza plecow'' co znaczaca utrudnia przyzwyczajenie sie do celowania w ruchome cele juz nie wspominam.
Koniec koncow wszyscy czekali na naprawe tego co (uzywajac eufemizmu) denerwuje graczy - czat, migotanie ekranu, ''magiczny Q'' , noz(?), karabiny snajperskie ktore defacto sa pistoletami z dluga lufa, itp itp itp - a dostalismy cos co zmienilo rzeczy o ktorych nikt nawet nie myslal zeby zmieniac. Dziwne.