Teraz jest 27 lis 2024, 09:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 gru 2011, 02:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
http://www.youtube.com/watch?v=00gAbgBu8R4

Czyżby za jakiś czas szykował się przełom w dziedzinie silników i grafiki komputerowej? Jeśli to prawda to CryEngine, Unreal Engine i Frostbite razem wzięte wymiękają przy tym.
Trójwymiarowe ziarna na ziemi itp. :shock:

I drugi nie mniej ciekawy projekt (już w fazie beta) - Outerra Engine
http://vimeo.com/31560308
http://www.youtube.com/watch?v=HmeiXEm9hFY

Ponoć chłopaki chcą przenieść całą naszą planetę do tego silnika. W dodatku umożliwia on podróżowanie między planetami. Jak na taką skale projektu detale powalają. Ciekawe czasy nadchodzą :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2011, 12:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2010, 21:36
Posty: 734
A piszą coś o wymaganiach?
Ciekawe czy triple AMD Radeon 7970 da radę ^^
---
Pierwszy link - fajny lektor, wszystko można zrozumieć
Wygląda jak rendering animacji, która trwała nocami

_________________
|i5-4670k|GTX770OC WF3 4GB|MSI G43 z87|16GB|OCZ 700W|SPC Fortis HE1225|Samsung F3 1TB 7200rpm|WD Green 3TB 5400rpm||DELL u2410f|


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2011, 13:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
Hmm, widziałem to już jakiś czas temu i ludzie znający się na temacie podchodzą bardzo sceptycznie, podniecają się tym tylko osoby, które nie mają zielonego pojęcia, jak to obecnie działa i taka marketingowa papka robi na nich wrażenie.

Po pierwsze, jakiś limit MUSI być, komputery nie znają nieskończoności... Jeżeli to limit sprzętowy, to rewolucji nie ma, obecnie ilość polygonów również nie jest limitowana. Wystarczy mieć wystarczające samozaparcie, umiejętności i sprzęt. Postępem mogą być jedynie wymagania sprzętowe przy takim samym poziomie szczegółowości modelu, a o tym nie ma ani słowa (jak i o innych, ważnych sprawach) z tego co pamiętam...
Po drugie, jak wyobrażasz sobie modelowanie z atomów? Nawet, jeżeli byłyby to cząsteczki, znacznie większe niż atomy, to i tak roboty byłaby masa, chyba, że narzędzie konwersji z poly na atomy, ale znów wszystko sprowadza się do różnic w wymaganiach sprzętowych, bo graficznie to nadal to samo).

Śmierdzi mi to fejkiem na kilometr. Na stronie mają jedynie kilka screenów i filmików, które mogą być prerenderowanymi scenami high-poly. Nie podają żadnych konkretnych szczegółów, ani materiałów na temat technologii, tylko szum o, na dobrą sprawę, nie wiadomo co)

Swoją drogą, wkurza mnie głos tego gościa z ich filmików, sztuczne podniecenie godne telezakupów.

----
Co do silnika Outerra, to robi wrażenie, ale przy zbliżeniu, rewelacji nie ma. Modele są proste, tekstury nie za dokładne i efekty też nieco staro wyglądają. Silnik graficzny pod symulatory samolotów i strategie.

PS.
http://www.theprodukkt.com/kkrieger to jest ciekawa technologia. Tekstury generowane w pamięci, przez co sama gra zajmuje 96kb, przy niezłej grafice (gierka z 2004 roku)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2011, 14:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
PaulPL11 napisał(a):
Po drugie, jak wyobrażasz sobie modelowanie z atomów? Nawet, jeżeli byłyby to cząsteczki, znacznie większe niż atomy, to i tak roboty byłaby masa, chyba, że narzędzie konwersji z poly na atomy, ale znów wszystko sprowadza się do różnic w wymaganiach sprzętowych, bo graficznie to nadal to samo)
Cóż widać nie słuchałeś co koleś gada ale nvm. Sam podchodzę do tego dość sceptycznie i wrzuciłem to tu jako ciekawostkę, na razie nie ma się czym podniecać ale kto wie, może kiedyś... Świat idzie do przodu. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2011, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
brak ograniczeń? jak mi uciągnie to Ati Radeon Xpress 200M to pogadamy o braku ograniczeń :D :wink:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2011, 16:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Całe szczęście, że na forum beefa są sceptyczni specjaliści którzy nie dali się nabrać na "fejka", na którego nabrał się rząd Australii, wspierając tą firmę i sponsorując dalsze prace.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 gru 2011, 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lis 2009, 22:31
Posty: 390
Lokalizacja: Tarnów
A ja podejde do tego anty-sceptycznie :D GENIALNE NORMALNIE SZOPKA !:D

Nie no tak serio to wg mnie to nie realne by nagle wymyślili technike dzięki której te same karty graficzne nagle zaczną lepiej grafike obrabiać.
Choć fakt że dość ciekawie by było gdyby jednak ich teoria się sprawdziła ;]

_________________
Obrazek
Między jednym .uchem a drugim !uchem jest Głowa ! Ja tu siedzę i kieruje ruchem !


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL