Hmm, widziałem to już jakiś czas temu i ludzie znający się na temacie podchodzą bardzo sceptycznie, podniecają się tym tylko osoby, które nie mają zielonego pojęcia, jak to obecnie działa i taka marketingowa papka robi na nich wrażenie.
Po pierwsze, jakiś limit MUSI być, komputery nie znają nieskończoności... Jeżeli to limit sprzętowy, to rewolucji nie ma, obecnie ilość polygonów również nie jest limitowana. Wystarczy mieć wystarczające samozaparcie, umiejętności i sprzęt. Postępem mogą być jedynie wymagania sprzętowe przy takim samym poziomie szczegółowości modelu, a o tym nie ma ani słowa (jak i o innych, ważnych sprawach) z tego co pamiętam...
Po drugie, jak wyobrażasz sobie modelowanie z atomów? Nawet, jeżeli byłyby to cząsteczki, znacznie większe niż atomy, to i tak roboty byłaby masa, chyba, że narzędzie konwersji z poly na atomy, ale znów wszystko sprowadza się do różnic w wymaganiach sprzętowych, bo graficznie to nadal to samo).
Śmierdzi mi to fejkiem na kilometr. Na stronie mają jedynie kilka screenów i filmików, które mogą być prerenderowanymi scenami high-poly. Nie podają żadnych konkretnych szczegółów, ani materiałów na temat technologii, tylko szum o, na dobrą sprawę, nie wiadomo co)
Swoją drogą, wkurza mnie głos tego gościa z ich filmików, sztuczne podniecenie godne telezakupów.
----
Co do silnika Outerra, to robi wrażenie, ale przy zbliżeniu, rewelacji nie ma. Modele są proste, tekstury nie za dokładne i efekty też nieco staro wyglądają. Silnik graficzny pod symulatory samolotów i strategie.
PS.
http://www.theprodukkt.com/kkrieger to jest ciekawa technologia. Tekstury generowane w pamięci, przez co sama gra zajmuje 96kb, przy niezłej grafice (gierka z 2004 roku)