Teraz jest 16 lis 2024, 21:35

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 gru 2011, 14:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2009, 17:45
Posty: 585
Lokalizacja: 52.211975N ,21.020908E
Ja czekam na poprawienie rakiet w Heli. Trzeba celować 3-5 metrów nad celem żeby trafić :stupid:

_________________
United Legions


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 14:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Jurand napisał(a):
Bardziej rozbudowana forma kampienia to soflam skierowany na ruską bazę na gulfie, mechanik z javelinem i support z amunicją na najwyższym budynku na placu budowy

Jeśli potrzebne są do tego trzy osoby to to nie jest kampienie tylko temaplay :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 14:22 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Jak dla mnie najważniejszą rzeczą do poprawienia jest ginięcie po schowaniu się za przeszkodę. Niemal zawsze spotykam się z sytuacją, że ktoś do mnie wali, ja wbiegam jakieś 3 metry za róg budynku, ale i tak ginę. Sam nawet obserwuję to z drugiej strony - strzelam do typa, on wbiega za przeszkodę, ja w tym momencie przestaję strzelać, a koleś sekundę później ginie z mojej ręki. WTF? Chyba, że to lagi, ale nie spotkałem się dotąd z czymś takim w sieciowych fpsach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 15:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Grievous94 napisał(a):
Ja czekam na poprawienie rakiet w Heli. Trzeba celować 3-5 metrów nad celem żeby trafić :stupid:

Jak wisisz w powietrzu to tak jest. W przelocie trzeba celować środkiem krzyża.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 17:53 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2010, 17:25
Posty: 61
jonek napisał(a):
Jak dla mnie najważniejszą rzeczą do poprawienia jest ginięcie po schowaniu się za przeszkodę. Niemal zawsze spotykam się z sytuacją, że ktoś do mnie wali, ja wbiegam jakieś 3 metry za róg budynku, ale i tak ginę. Sam nawet obserwuję to z drugiej strony - strzelam do typa, on wbiega za przeszkodę, ja w tym momencie przestaję strzelać, a koleś sekundę później ginie z mojej ręki. WTF? Chyba, że to lagi, ale nie spotkałem się dotąd z czymś takim w sieciowych fpsach.


To chyba przez to, że hitboxy są liczone nie do serwera ale do drugiego gracza, czy jakoś tak. Wtedy ty widzisz, że przeciwnik nie wbiegł za przeszkodę i go zabijasz, ale on zdążył wbiec - różnica pingów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 18:24 
Offline

Dołączył(a): 27 lut 2009, 15:13
Posty: 62
To bardzo dziwne, bo w innych grach też są hitboxy przecież, a tutaj to jest bardzo mocno widoczne i irytujące czasem -.-

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ale inne gry nie mają tak obszernych map i tak skomplikowanego silnika jak ostatnie BFy.

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 19:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
Krecik napisał(a):
To chyba przez to, że hitboxy są liczone nie do serwera ale do drugiego gracza, czy jakoś tak. Wtedy ty widzisz, że przeciwnik nie wbiegł za przeszkodę i go zabijasz, ale on zdążył wbiec - różnica pingów.

A dokładniej przez to, że detekcja trafień przeniesiona została (w stosunku np. do BC2) z serwera na klienta (czyli Twój komputer).

Wygląda to mniej więcej tak: Informacja o strzelaniu do Twojej postaci wysyłana jest z serwera do Ciebie. W tym czasie Ty szybko biegniesz by schować się za przeszkodę. Twój komputer znajduje czas by wykonać detekcję trafień. Ty widzisz, że trafienia dosięgają Cię ZA przeszkodą.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 19:17 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Ale ja to zauważam nawet ze swojej strony - tzn koleś u mnie wbiegł za przeszkodę, ja przestałem strzelać, a on po sekundzie ginie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 gru 2011, 20:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2005, 20:39
Posty: 371
Przyłączam się do postulatu zlikwidowania przemieszczania się na MAVach. Obecnie robią one za taksówki dla domorosłych snajperzyn, a to baaardzo denerwuje, gdy na Karkandzie w oknach siedzi więcej ludzi, niż u mnie na osiedlu.

_________________
"Wtedy assault rzekł: Zaraz cię podniosę! I podniósł go. Assault widząc, że podnoszenie jest dobre, oddzielił je od rzucania apteczki."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 gru 2011, 17:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 gru 2011, 18:35
Posty: 10
Wg mnie powinni zmienić otwieranie się spadochronu. Jak dla mnie za wolno się otwiera, praktycznie nigdy nie mogę go otworzyć. Jak próbuje zeskoczyć z tych nowych budynków w B2K zawsze tracę od 40% do 50% życia. Jak jestem na ziemi zaraz dostaję kosę z M9 albo innej pukawki. Wale w spacje cały czas i nic. Próbowałem otwierać też po jakimś czasie lotu... Bez skutku. W BC2 było to dobrze zrobione. Może nie było realistyczne otwierać spadochron z 5m, ale zawsze zostawało ci 100% życia.

A mogli by również przywrócić dawny wygląd kamuflażu spec ops dla szturmowca US, bo to co teraz jest wygląda beznadziejnie. Te białe kieszenie wogóle nie pasują do czarnej reszty :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2011, 14:37 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2011, 18:01
Posty: 27
Z tego co wiem te "białe kieszenie" to chyba bug graficzny.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2011, 21:59 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
Mnie najbardziej przeszkadza migotanie tekstur. Karta się nie grzeje, sterowniki najnowsze i niby dedykowane pod BF3, a mimo to celując snajperem z lunety wszystko miga jak w stetoskopie. Nie wiem po czyjej stronie leży wina, czy po stronie DICE czy po stronie Nvidii, ale dla mnie jest to obecnie sprawa wymagająca największej uwagi.

Vuko napisał(a):
Z tego co wiem te "białe kieszenie" to chyba bug graficzny.

Ja też widzę te białe kieszenie. Co to za bug? Wina gry czy sprzętu/systemu/sterowników etc? Jak to naprawić?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 gru 2011, 22:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
fido2801 napisał(a):
Jak to naprawić?

Czekaj na patcha.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 sty 2012, 01:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
http://battlefieldo.com/threads/next-bf3-patch-to-be-huge.3278/ :omg:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL