Teraz jest 26 lis 2024, 07:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 gru 2011, 20:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
wojtazo napisał(a):
Chyba nie ma możliwości oszukiwania na konsoli .... ?

Jeśli konsole mają jakąkolwiek opcję komunikowania się z PC (Chociażby USB) to cheaty będą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, 10:22 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
MK napisał(a):



dzieki :)

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, 11:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2010, 11:09
Posty: 219
Cheaty, jak się domyślam, polegają albo na fałszowaniu danych wysyłanych do serwera albo na wcześniejszej obróbce danych pochodzących od serwera. Dane można przechwytywać "w locie" z portów TCPI/UDP albo odczytywać je z odpowiednich miejsc w pamięci PC. PB skupia się na wykrywaniu sygnatur cheatów, które rezydentnie siedzą w pamięci PC a to jest walka jak z hydrą - jedną głowę ciachniesz a wyrastają nieznane trzy nowe.

Już to wcześniej pisałem, ale skoro można skutecznie szyfrować transakcje bankowe to dlaczego nie robi się tego w przypadku gier? Wystarczyłoby, tuż po zalogowaniu do serwera (codziennie, raz w tygodniu), pobierać z EA Games "token" albo nową procedurę szyfrującą przesył danych i/lub położenie zmiennych w pamięci (taką nową procedurę dawałoby się generować automatycznie) i gwarantuję, że żadnemu hackerowi nie opłacałoby się pisywać nowych cheatów. Może trzeba by zacząć dodawać do gier szyfrujące klucze sprzętowe? Albo gry sprzedawać na pendrive USB zamiast na DVD a sam pendrive wykorzystać do szyfrowania danych?

Prawda pewnie jest taka, że odsetek cheaterów jest tak niewielki w stosunku do uczciwych graczy, że.... nie powoduje spadku sprzedaży gier i EA ma to po prostu w dupie.

_________________
Pzdr, Tomek.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lis 2010, 21:53
Posty: 201
Dusty [PL] napisał(a):
Cheaty, jak się domyślam, polegają albo na fałszowaniu danych wysyłanych do serwera albo na wcześniejszej obróbce danych pochodzących od serwera. Dane można przechwytywać "w locie" z portów TCPI/UDP albo odczytywać je z odpowiednich miejsc w pamięci PC. PB skupia się na wykrywaniu sygnatur cheatów, które rezydentnie siedzą w pamięci PC a to jest walka jak z hydrą - jedną głowę ciachniesz a wyrastają nieznane trzy nowe.

Już to wcześniej pisałem, ale skoro można skutecznie szyfrować transakcje bankowe to dlaczego nie robi się tego w przypadku gier? Wystarczyłoby, tuż po zalogowaniu do serwera (codziennie, raz w tygodniu), pobierać z EA Games "token" albo nową procedurę szyfrującą przesył danych i/lub położenie zmiennych w pamięci (taką nową procedurę dawałoby się generować automatycznie) i gwarantuję, że żadnemu hackerowi nie opłacałoby się pisywać nowych cheatów. Może trzeba by zacząć dodawać do gier szyfrujące klucze sprzętowe? Albo gry sprzedawać na pendrive USB zamiast na DVD a sam pendrive wykorzystać do szyfrowania danych?

Prawda pewnie jest taka, że odsetek cheaterów jest tak niewielki w stosunku do uczciwych graczy, że.... nie powoduje spadku sprzedaży gier i EA ma to po prostu w dupie.


Albo po prostu twórcy gier mają nas w czterech literach, no bo po co wydawać pieniądze na jakiś ludzi którzy by się tym zajęli. Gra sprzedana i koniec, kasa na koncie producenta, zrobi parę patchy i tyle.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, 18:50 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2010, 22:03
Posty: 51
Cóż jest gra World of Tanks. Ilu jest cheatów w grze? Zero. Nie znajdziecie nic w necie, a jak wejdziecie do gry, to nie można powiedzieć że ktoś cheatuje. Dlaczego? Bo wszystkie obliczenia dla gry, prowadzone są na serwerach. Ot, klient gry wysyła tylko proste informacje typu: Gracz: Strzela? Tak -> Serwer: Trafił? Tak/Nie -> Jeśli trafił czy przebił pancerz czołgu -> Tak/Nie itd. Cała mechanika siedzi na serwie i nie da się w nią ingerować. Gracze w swoich klientach widzą tylko dane serwerów, ale tych danych na ich komputerach nie ma. Wszystko od celności dział, pancerza, ilości życia itd jest na serwerach. W zasadzie, to WoT nie ma nawet programu przeciw cheatom xD Prosty sposób.

Od razu tak żeby wyprzedzić "To by zabiło serwery". Na serwerach WoT Ru, w jednej chwili potrafi grać ~100-150k graczy. Ilość bitew w tym czasie to ok. 3-6k. Każda bitwa po 30 graczy. Da się? Da. Trzeba tylko chcieć.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, 18:59 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2011, 11:33
Posty: 18
Jest z tym jeden problem, nie wiem czy to Battlelog świruje ale raz grając na Wake Island, dostałem kicka. Co w tym dziwnego? Powodem był PunkBuster twierdzący że "disallowed program/driver". O co w tym chodzi? Ciesze sie że mnie nie zbanowało. Nadmieniam i zaznaczam że nie mam żadnych modyfikacji, a xfire było wyłączone, bo gra z nim i tak nie działa (wysypuje sie na początku).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, 19:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Matipl123 napisał(a):
Jest z tym jeden problem, nie wiem czy to Battlelog świruje ale raz grając na Wake Island, dostałem kicka. Co w tym dziwnego? Powodem był PunkBuster twierdzący że "disallowed program/driver". O co w tym chodzi? Ciesze sie że mnie nie zbanowało. Nadmieniam i zaznaczam że nie mam żadnych modyfikacji, a xfire było wyłączone, bo gra z nim i tak nie działa (wysypuje sie na początku).

Steam/TS w tle?
Mnie raz z tego powodu właśnie wywaliło, olałem sprawę, dalej się nie powtarzało.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, 22:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2003, 04:02
Posty: 859
Przyłapany cheater - nawet nie trudzi się strzelaniem a fragi same lecą...
http://www.youtube.com/watch?v=G1Hujkk04CU

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 31 gru 2011, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
aNDY^aND napisał(a):
Przyłapany cheater - nawet nie trudzi się strzelaniem a fragi same lecą...
http://www.youtube.com/watch?v=G1Hujkk04CU


To ten koles o którym pisałem 2 strony wczesniej

Satyr napisał(a):
Najlepszym przykładem tego jest ten koleś (przykladem beznadziejnosci PB i raportowania profilu)
Z tego co wiem to jego profil jest juz od dawna raportowany (nawet sam to zrobiłem)

why_hack
http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl ... 381413780/

Nawet nick ma odpowiedni :stupid:


Zmienia nick, nawet zalozył pluton dla cheaterów o nazwie hackersallowed

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 sty 2012, 17:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2004, 12:40
Posty: 174
Lokalizacja: Lublin
BrainAirways napisał(a):
Cóż jest gra World of Tanks. Ilu jest cheatów w grze? Zero. Nie znajdziecie nic w necie, a jak wejdziecie do gry, to nie można powiedzieć że ktoś cheatuje. Dlaczego? Bo wszystkie obliczenia dla gry, prowadzone są na serwerach. Ot, klient gry wysyła tylko proste informacje typu: Gracz: Strzela? Tak -> Serwer: Trafił? Tak/Nie -> Jeśli trafił czy przebił pancerz czołgu -> Tak/Nie itd. Cała mechanika siedzi na serwie i nie da się w nią ingerować. Gracze w swoich klientach widzą tylko dane serwerów, ale tych danych na ich komputerach nie ma. Wszystko od celności dział, pancerza, ilości życia itd jest na serwerach. W zasadzie, to WoT nie ma nawet programu przeciw cheatom xD Prosty sposób.

Od razu tak żeby wyprzedzić "To by zabiło serwery". Na serwerach WoT Ru, w jednej chwili potrafi grać ~100-150k graczy. Ilość bitew w tym czasie to ok. 3-6k. Każda bitwa po 30 graczy. Da się? Da. Trzeba tylko chcieć.



Uśmiałem się do łez. Żyj dalej w błogiej nieświadomości. 99% Wszystkich mmo działa na tej zasadzie i co z tego. Nie wszystko się da zrobić to fakt. Ale powstaje i powstawało wiele ułatwień różnych typów. O botach nie wspominam nawet bo to oczywiste w tego typu grach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 12:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Satyr napisał(a):
aNDY^aND napisał(a):
Przyłapany cheater - nawet nie trudzi się strzelaniem a fragi same lecą...
http://www.youtube.com/watch?v=G1Hujkk04CU


To ten koles o którym pisałem 2 strony wczesniej

Satyr napisał(a):
Najlepszym przykładem tego jest ten koleś (przykladem beznadziejnosci PB i raportowania profilu)
Z tego co wiem to jego profil jest juz od dawna raportowany (nawet sam to zrobiłem)

why_hack
http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl ... 381413780/

Nawet nick ma odpowiedni :stupid:


Zmienia nick, nawet zalozył pluton dla cheaterów o nazwie hackersallowed

Też go raportowałem. Póki co wygląda na to że dobije do setki. Nawet konta mu nie wyzerowali. Koleś powinien mieć bana już jakieś 2 tygodnie temu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 13:05 
Offline

Dołączył(a): 9 kwi 2010, 11:38
Posty: 181
Lokalizacja: Serwery HC
Na dzień dzisiejszy w pierwszej 15 rankingu, która dobiła max lvl jest 10 cheaterów w mniejszym lub większym stopniu.
Raportowani byli wielokrotnie a DICE ma to w głębokim poważaniu. Nie robią praktycznie nic w tym kierunku. Na serwerwch bardzo często spotykam się z graczami z pseudo skillem co walą heady z pistoletu nawet bez celowania - lepiej od snajperów.
Wyszukują serwery na których aktualnie nie ma admina i robią jesień średniowiecza wszystkiemu co się rusza. Najczęściej spotkać można takich orłów wieczorami a grając nocą mamy już prawdopodobieństwo prawie na 100% że wchodząc na 64 slotowy serwer będzie nam towarzyszył cheater.
Na DICE już przestałem liczyć że się w jakikolwiek sposób w tym temacie wykażą, ostatnie dwa zakręty i mam ich w du.....e.
teraz tylko 4fun.

_________________
Pozdrawiam
Ramka Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 14:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
Raporty raportami (nawet armia pracowników nie jest w stanie czyścić konta, zresztą czyszczenie konta dla kogoś kto 100lvl robi w 30h to żadna kara), ale co robi ten PB, to się w pale nie mieści. Uczciwi gracze mają przez to G.... problemy z gra, a haxory grają pełna para.

Pomijam kretynow którzy nawet na haxach nie potrafią grać ( jadą pełna para ratio 300/0) to jest masa grających na haxach z głowa, którzy nie walą aimbotem. (no recoil, sphred itp)

Jedyne wyjście to zrobić wyjazd z serwera. Tego nam nikt nie zhackuje ^^.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 14:48 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2011, 00:40
Posty: 195
Po co czyścić konto? Najlepiej zbanować klucz produktu i po zawodach. Następnym razem przemyśli 10 krotnie zanim zacznie hackować w innej grze. A przy okazji reszta się przestraszy i też pójdzie po rozum do głowy. No ale czego się spodziewaliście po EA? Przecież to nie pierwszyzna, że olewają problem cheaterów w swoich grach. To wręcz już tradycja tej firmy. W innym wypadku nie powstawały by plutony zakładane przez hackerów dla hackerów. Oni doskonale wiedzą, że EA i tak to oleje, a w najgorszym razie wyzeruje staty, które potem trzeba będzie wbić spowrotem... w dwa dni grania ;) Tak jak ktoś wcześniej pisał, odsetek hackerów jest stosunkowo niski i nie wpływa na sprzedaż, a w związku z tym po co EA ma się trudzić walką z hackerami, która w dodatku będzie generować jakieś tam koszty? Prosty marketing.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sty 2012, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
fido2801 napisał(a):
odsetek hackerów jest stosunkowo niski i nie wpływa na sprzedaż
To jest trudno mierzalne, ale na pewno trochę wpływa. Jeden taki kumpel mój na okrągło zrzędzi iż na xboxa nie ma tylu cheaterów i dlatego nie będzie kupował PC-ta.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL