ArtemisEntreriPL napisał(a):
Choć pewnie przemagluje kolejny raz ten temat to na moje jako piechura i operatora tanków wszelkiej maści latadła głównie bojowe helki powinny byc z lekka osłabione . Wiem ,że moje stwierdzenie nie spodoba się pasjonatą pilotażu ,ale no cóż viper czy też havoc z wykflifikowaną załogą sieje postrach na ziemi i nie wygląda to za ciekawie. A fakt ,że z reguły nawet 3 stingerki na takich delikwentów niestarcza woła o pomste do nieba pzdr
Heli jest 1, piechoty w ciul, i jeden byle mechanik z byle igła najlepiej to jedna rakieta ma zestrzelić heli? Juz teraz jest to dość proste, a gdy znajdzie się drugi ochotnik to heli może tylko uciekać za budynki...
Nie wiem jak tam z RPG ale rakieta Zabójstwo rakieta P-Z z pojazdu po tym jak się zginęło zalicza jako "zabił" (nie pisze z czego i jak)
Fomas napisał(a):
szybkość rakiety wystarcza spokojnie na jety
Udało ci się zestrzelić javelinem jeta? Moje rakiety dziwnym trafem zawsze znikają... W sumie za dużo ta bronią jeszcze nie grałem, może pech ;]
Fomas napisał(a):
Z twojej strony jako pilota teoretycznie to wygląda niby prosto, ale spróbuj to zrobić w praktyce.
Jeśli zredukują moc javelina to stanie się on kolejną nieużywaną bronią jak igły czy stingery.
Jakby sie nad tym zastanowić to powinni trochę zmniejszyć sile przeciw helka, jak ktoś się zmówi to helikopterem nie ma po co startować, tak przynajmniej była by szansa wyskoczyć z heli, a javelin nadal byłby świetną bronią do wszystkiego
Antonio_@2 napisał(a):
Przydało by się, gdyby w patchu naprawili jedną rzecz - Pilot helki nie słyszy flar odpalanych przez strzelca, tak samo jak i strzelec nie słyszy flar odpalanych przez pilota.
Mogli by dodać głos strzelca/pilota, w stylu "puszczam flary" Trochę by pomogło ;]
Pzdro