Teraz jest 22 lip 2025, 04:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 317 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 sty 2012, 15:47 
Offline

Dołączył(a): 9 lis 2010, 13:52
Posty: 170
Moze jakis blad bo nie raz latajac wali sie w drzewa i dalej leci driftem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2012, 17:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Jeśli było to na dużej wysokości to może walnął w sufit mapy, to potrafi zatrzymać i na kilka sekund niemal unieruchomić samolot


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2012, 18:43 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2011, 14:10
Posty: 39
tak ale wtedy by wyszlo ze ten co byl za nim ( bo niby tamten poszedł mu na ogon ) przelecial by przez "sufit" :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2012, 19:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 07:45
Posty: 738
Lokalizacja: Kraków
Może tak długo trzymał "S" że prawie całkowicie wytracił prędkość. Mi się czasami tak zdarza że w ferworze walki zapominam że trzymam palec na hamulcu i zaczynam niebezpiecznie zwalniać, wypuszczam podwozie i tracę możliwość manewrowania. jak jestem wysoko i nikt mnie nie zdybie to wciskam Shift i po problemie ale na niższych wysokościach zdarzyło mi się wydzwonić w drzewa czy w budynek.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 lut 2012, 12:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
DevastatorPL napisał(a):
To jednak nic.Podczas któregoś pojedynku miałem go już niemalże na talerzu,podczas manewru zakręcania gdy już miałem zasadzić mu z karabinka w tyłek jego maszyna dosłownie zawisła w powietrzu.tak jakby wrzucił wsteczny.
A może to było na małej wysokości i akurat w odpowiednim momencie doprowadził co wysunięcia podwozia?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 01:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
http://www.youtube.com/watch?v=4Ge0Dh8HQ0Y

Co o tym sądzicie?
Moim zdaniem to jest niesprawiedliwe i powinno być zmienione. Havoc nie ma żadnego atutu, a powinien mieć! Np. lepsze działko, albo zwiększony znacznie pancerz. W którymś patchu powinni to poprawić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 08:39 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
badejx napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=4Ge0Dh8HQ0Y

Co o tym sądzicie?
Moim zdaniem to jest niesprawiedliwe i powinno być zmienione. Havoc nie ma żadnego atutu, a powinien mieć! Np. lepsze działko, albo zwiększony znacznie pancerz. W którymś patchu powinni to poprawić.


No ja przyznam, ze boję się wsiadać do Havoca. Ociężała ta pucha strasznie - taka trumna ze śmigłem :D W bf2 z tego co pamiętam Havoc miał inne działko niż pozostałe śmigłowce (strzelało wolniej, ale miało duży splash dmg). Mogliby tak zrobić i w tej części.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 08:51 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lut 2004, 04:45
Posty: 1597
Lokalizacja: IRL
badejx napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=4Ge0Dh8HQ0Y

Co o tym sądzicie?
Moim zdaniem to jest niesprawiedliwe i powinno być zmienione. Havoc nie ma żadnego atutu, a powinien mieć! Np. lepsze działko, albo zwiększony znacznie pancerz. W którymś patchu powinni to poprawić.


niestety so true... havoc w bf3 jest slabiutki w porownaniu z tym z bf2...

_________________
Obrazek
Obrazek
http://www.teamofaces.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 10:34 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 12 sty 2012, 01:35
Posty: 77
Świetny filmik dobitnie ukazujący różnice. Czasem już po prostu odpuszczam latanie gdy jestem po stronie Rosjan.Działko do wymiany na mocniejsze.Co do uszkodzeń wydają mi sie być podobne.Kolejna rzecz która powinna(!!!) zostać poprawiona to ślamazarność tej maszyny. Jest ociężały masakrycznie !!! na litość boską !!
Kolejna rzecz to perki maszyn i ich funkcjonalność

1) Kierowana P-Z -wychwytuje wolnostojące pojazdy co osobiscie mnie bardzo drażni. burdel się robi gdy np 2pojazdy jadą obok siebie. tragedia z namierzeniem.

2) Rakieta TV - coś co uwielbiałem w BF2 ze względu na damage i możliwość zastosowania...W BF3 jest po prostu DO BANI !! kto wymyślił kierowanie tym badziewiem? zero zwrotności i celności . czułość w locie muszę zmieniać by posterować tą daremną rakietą. celownik w Cobrze to jakieś nieporozumienie.Do tego po przestrzeleniu trzeba wieki czekać aż \"szanowna rakieta\" poleci sobie w cholere. Chciałbym po niecelnym strzale móc szybciej przejść na działo , bo to czekanie dobija !

to tak ode mnie...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 11:02 
Offline

Dołączył(a): 7 lut 2012, 23:48
Posty: 14
Różnica między pilotami latającymi na joyu a mysz-klawa jest ogromna. Tego na publikach nie spotkacie ale pilot z bagażem 100 godzin wylatanych na joyu a inny z bagażem również 100 godzin ale na myszy-klawie będzie dostawać ostre baty. Co do tego że ten helikopter ze strony Rosji jest słaby to dlatego że z kolei jety po stronie rosyjskiej są lepsze i musi być jakiś balans. 2 lepsze jety 1 gorsze heli coś za coś. W ogóle jety w tej grze są przekokszone. Z karabinka w jecie w ciągu 3-4 sekund zdejmujemy czołg a w ciągu 2-3 heli... Czolgista/Pilot nie ma nawet czasu na reakcje bo rozglądając się za celami naziemnymi gdy zorientuje się że dostaje od jeta już będzie miał połowę pancerza a nawet jeśli uda mu się uciec wybuch i tak go zabije. Nie wiem czy w rzeczywistości samoloty też niszczą z jakiś karabinków czołgi ale w grze jest to zupełnie niegrywalne i tylko zniechęca ludzi do gry bo 1 ogarnięty pilot w jecie robi sobie k/d w trakcie rundy: 15 a 30ty pułkownik jako czołgista ma staty 5:12. Nie rozumiem dlaczego jet ma być najpotężniejszy w tej grze. Nie jest najtrudniejszy do opanowania po 10 godzinach można już nabijać na serwerze (pod warunkiem że po drugiej stronie nie lata ktoś lepszy) staty 15:0 20:1 etc jeżeli lata ktoś lepszy po drugiej stronie to wtedy on nabija. Tak czy inaczej prawie zawsze widzę że piloci jetów mają najlepsze staty z całego serwa i uważam że to niesprawiedliwe bo czy np taki czołgista który ma 100 godzin w czołgu ma mniej skilla niż pilot jeta ze stażem 15 godzin? Nie wydaję mi się a i tak dostaje od niego baty. Niektórzy narzekają że samoloty za wolne etc No tak tylko że już teraz te "za wolne" samoloty gdy zostaną namierzone najpierw puszczają flary a przy drugim namiarze lecą prosto przed siebie tak że zanim rakieta do nich doleci już mają nowe flary. Gdy samolocik zestrzeli już pojazdy wroga (tak ze 20x każdy) i tak wkur** przeciwników że będą z buta cisnąć i tak może ich bezkarnie trącać w trakcie lotu naciskając Q łatwo jest zaznaczyć przeciwnika nawet nie widząc go. Oczywiście wielkim zagrożeniem dla jetów są soflamy ponieważ javelin jest tak szybką rakietą że choćby jet zwolnił o połowe to i tak go nie złapie. Nie będę ukrywać że wolę latać heli ponieważ jetami lata się schematycznie -on skręca tu to ja tu i tu etc. Najlepsi się będą bawić ze sobą parę minut zanim któryś się nie znudzi. W ogóle poza flarami jet może robić dodge którym unika pocisków AA i tak naprawdę jedynym zagrożeniem dla jeta jest inny jet ale z racji na to że na publikach często różnica między 1 a 2 pilotem jest ogromna to mamy supremacje na mapie i monopol na fragi dla pana"xxx". Naprawdę nie widzę powodu dla którego jety mają być najmocniejsze i miażdżyć wszystko DICE mogłoby docenić troszkę inne sprzęty bo na nauczenie się gry innymi pojazdami trzeba nie kiedy więcej czasu niż latania jetem a wcale nie oznacza to że ten sprzęt jest lepszy. Kończę moje żale- a jest się o co żalić bo ostatnio np grając na mapie Kharg Island w trybie rusha przeciwnik rozstawił 2 soflamy 1 po lewej stronie 2 po prawej oczywiście obaj zwiadowcy obsługiwali dodatkowo te soflamy. I ja proszę panów z DICE żeby przy takim czymś spróbowali zrobić coś heli. Przy 2 soflamach heli można w ogóle nie ruszać na tej mapie jak są jeszcze igły i samolot to już w ogóle miód malina i owoce. Tak więc reasumując jeżeli chcecieć nabić k/d i wymiatacie na serwie doprowadzając przeciwnika do szału to wybierajcie JET -myszka-klawa w zupełności wystarczy do niszczenia wszystkiego co nie jest jetem samemu przy tym nie ginąc jednak jeżeli na serwie ogarnięty pilot u przeciwnika to JOY jest rekomendowany.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 12:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
badejx napisał(a):
Moim zdaniem to jest niesprawiedliwe i powinno być zmienione. Havoc nie ma żadnego atutu, a powinien mieć!
Ale hejtujesz tego Mi28, niestety masz w zupełności rację. Smutna prawda jest taka że Havoc w realu też ruszać się nie potrafi. Porównajcie sobie na Youtubie Mi28 z Ka52 (np. wpisując "Ka-52 at MAKS 2011" i "Mi-28 at MAKS 2011 sunny") Przy czym zakładam, że Viper jest nieco zwrotniejszy od Ka52. Dla balansu wystarczy że DICE wzięłoby pod uwagę fakt że Viper ma płozy a Mi28 kółka; i dlatego Viper przy dotknięciu gleby powinien się wywracać (a tak teraz nie jest). Ponad to (powtórzę się tutaj) Havoc ma działko 30mm a Viper 20mm. Może różnica w DMG byłaby trudna do ustalenia dla balansu; ale z uwagi że Mi28 jest większy i może zabrać więcej, to powinni dać mu do serii działka 40 albo 50 naboi zamiast 30.
Adon_PL napisał(a):
Różnica między pilotami latającymi na joyu a mysz-klawa jest ogromna. Tego na publikach nie spotkacie ale pilot z bagażem 100 godzin wylatanych na joyu a inny z bagażem również 100 godzin ale na myszy-klawie będzie dostawać ostre baty.
To jest nieprawda.
Adon_PL napisał(a):
Co do tego że ten helikopter ze strony Rosji jest słaby to dlatego że z kolei jety po stronie rosyjskiej są lepsze i musi być jakiś balans
W starciu helek 1 na 1 powinien być jakiś balans a teraz go nie ma.
Adon_PL napisał(a):
Z karabinka w jecie w ciągu 3-4 sekund zdejmujemy czołg
chyba tylko w A10/Su25. Co do helki vs jet - raz zdarzyło mi się latać z najlepszymi. Jeśli helka wie skąd nadlatuje jet i zrobi odpowiedni unik to nie ginie na jedną serię.
Adon_PL napisał(a):
Nie rozumiem dlaczego jet ma być najpotężniejszy w tej grze. Nie jest najtrudniejszy do opanowania po 10 godzinach można już nabijać na serwerze (pod warunkiem że po drugiej stronie nie lata ktoś lepszy) staty 15:0 20:1 etc jeżeli lata ktoś lepszy po drugiej stronie to wtedy on nabija.
To też nieprawda. Zdarza się tak jak jedna ze stron naprawdę nie ogarnia albo pilot jest z "top 100"

Akurat jeśli chodzi o rush na Khargu to stacjonarne AAA jest na tyle blisko akcji że potrafi zaszkodzić jetom i jeśli przeciwnik wymiata w powietrzu to powinno zostać obsadzone.

Może nie powinienem się wypowiadać, bo nie jestem dobrym pilotem. Ale używam joya i zdarzają się takie rundy gdzie nikt z wrogich pilotów mi nie podskoczy a helki spadają po jednej serii. Mimo wszystko najwięcej ubić i tak mają czołgiści albo inni wymiatacze w infantry.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 12:27 
Offline

Dołączył(a): 28 lip 2011, 11:33
Posty: 18
Havok nawet na oko widać że jest ociężały, ale powinien mieć lepsze uzbrojenie, w BF2 z jego działka przyjemnością było kosić, w przeciwieństwie do reszty.

Joystick vs Klawiatura ( lub i mysz ) wydaje mi sie że zawsze toczą ten spór, w BF2 joystick był górą, ale tu wydaje mi sie że nie ma takiej przewagi. Musze kiedyś wziąść i sprawdzić Joya w walce.

Staty 20:1 w samolotach są możliwe, nawet z niezłymi pilotami-przeciwnikami. Właśnie jak latałem na trybie Rush na Kharg Island ( RUS Frogfoot vs US A-10 ) miałem bardzo zbliżone wartości. Oczywiście nie jest to możliwe za sterami F35.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 14:55 
Offline

Dołączył(a): 7 lut 2012, 23:48
Posty: 14
hamsterOne napisał(a):
badejx napisał(a):
Moim zdaniem to jest niesprawiedliwe i powinno być zmienione. Havoc nie ma żadnego atutu, a powinien mieć!
Ale hejtujesz tego Mi28, niestety masz w zupełności rację. Smutna prawda jest taka że Havoc w realu też ruszać się nie potrafi. Porównajcie sobie na Youtubie Mi28 z Ka52 (np. wpisując "Ka-52 at MAKS 2011" i "Mi-28 at MAKS 2011 sunny") Przy czym zakładam, że Viper jest nieco zwrotniejszy od Ka52. Dla balansu wystarczy że DICE wzięłoby pod uwagę fakt że Viper ma płozy a Mi28 kółka; i dlatego Viper przy dotknięciu gleby powinien się wywracać (a tak teraz nie jest). Ponad to (powtórzę się tutaj) Havoc ma działko 30mm a Viper 20mm. Może różnica w DMG byłaby trudna do ustalenia dla balansu; ale z uwagi że Mi28 jest większy i może zabrać więcej, to powinni dać mu do serii działka 40 albo 50 naboi zamiast 30.
Adon_PL napisał(a):
Różnica między pilotami latającymi na joyu a mysz-klawa jest ogromna. Tego na publikach nie spotkacie ale pilot z bagażem 100 godzin wylatanych na joyu a inny z bagażem również 100 godzin ale na myszy-klawie będzie dostawać ostre baty.
To jest nieprawda.
Adon_PL napisał(a):
Co do tego że ten helikopter ze strony Rosji jest słaby to dlatego że z kolei jety po stronie rosyjskiej są lepsze i musi być jakiś balans
W starciu helek 1 na 1 powinien być jakiś balans a teraz go nie ma.
Adon_PL napisał(a):
Z karabinka w jecie w ciągu 3-4 sekund zdejmujemy czołg
chyba tylko w A10/Su25. Co do helki vs jet - raz zdarzyło mi się latać z najlepszymi. Jeśli helka wie skąd nadlatuje jet i zrobi odpowiedni unik to nie ginie na jedną serię.
Adon_PL napisał(a):
Nie rozumiem dlaczego jet ma być najpotężniejszy w tej grze. Nie jest najtrudniejszy do opanowania po 10 godzinach można już nabijać na serwerze (pod warunkiem że po drugiej stronie nie lata ktoś lepszy) staty 15:0 20:1 etc jeżeli lata ktoś lepszy po drugiej stronie to wtedy on nabija.
To też nieprawda. Zdarza się tak jak jedna ze stron naprawdę nie ogarnia albo pilot jest z "top 100"

Akurat jeśli chodzi o rush na Khargu to stacjonarne AAA jest na tyle blisko akcji że potrafi zaszkodzić jetom i jeśli przeciwnik wymiata w powietrzu to powinno zostać obsadzone.

Może nie powinienem się wypowiadać, bo nie jestem dobrym pilotem. Ale używam joya i zdarzają się takie rundy gdzie nikt z wrogich pilotów mi nie podskoczy a helki spadają po jednej serii. Mimo wszystko najwięcej ubić i tak mają czołgiści albo inni wymiatacze w infantry.



Ale DICE nie obchodzą pojedynki 1v1 bo jakby chcieli brać 1v1 pod uwagę to by po prostu zrobili po obu stronach to samo. Chodzi o to żeby w kupie cała drużyna miała podobne szanse a nie pojedyncze pojazdy. Co do tego że latałeś z najlepszymi to mnie to bardzo ciekawi bo byle kapral z 5 godzinami w jecie jak zobaczy że go namierzasz gdy leci prosto na Ciebie to puszcza flary i daje max w górę. Pomijając fakt że na radarze w heli przy przeciętnym pilocie tracisz połowę pancerza zanim Ci w ogóle na radarze pokaże Jeta a nawet gdybyś grał 1v1 z jetem to jet po prostu leci na 700 m i spada na twoją helkę bombardując ją z karabinka. I nie ma przed tym obrony bo zanim przechylisz dziób maksymalnie do góry by go namierzyć masz 30-40 pancerza a namiar trwa bodajze 3 sekundy (z maskowaniem 4,5) jeżeli dobrze pamiętam więc w ogóle zapomnij o tym by zbić samolot w heli gdy lata ktoś ogarnięty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 14:58 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2011, 20:08
Posty: 29
Cytuj:
viper weighs 2.5 tonns, mi-28 weighs 8tonns, nevertheless the have almost identical climb rat, but havoc is supposed to be like flying apc, the windshilds are impenetrable by even 50 cal rounds and the cockpit can take 20mm rounds, the engine area can take 30mm rounds (in real life), my point is, if dice made it so clunky in comparison to viper, then they had to make it much more protected.. yeah lvlCap one tip for u, vipers gun makes 4hp damage to havoc, havoc does 6hp damage to viper per shot

Jeden z komentarzy pod filmem:
http://www.youtube.com/watch?v=t0YAgHOp ... AAAAAAAIAA

Jak to anglojęzyczny kolega napisał Havoc powinien być jak latający LAV,w bardzo dużym stopniu odporny na pociski oraz posiadający kuloodporny kokpit,dzięki czemu sniperzy na Omanie nie będą w stanie ich zdjąć przed wystartowaniem.A co do siły działko to jak to również kolega napisał,działko Havoca zadaje 6hp Viperowi,a Viper 4hp Havocowi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 lut 2012, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2011, 09:17
Posty: 260
Adon_PL napisał(a):
w ogóle zapomnij o tym by zbić samolot w heli gdy lata ktoś ogarnięty.
Nasuwa mi się wniosek że próbujesz ubić samolot będąc w helce i tu dochodzimy do sedna; bo helka nie jest od tego. Pamiętam jak niejednokrotnie rozwścieczona helka jest gotowa gonić mnie po całej mapie, co najczęściej jej nic nie daje. Potem staje się łatwym celem lecąc wysoko w powietrzu. Z mojego punktu widzenia najlepszą jej obroną jest chowanie się po krzakach.

Co do radaru, hmmmm... nie wiem, zakładam że jesteś bardziej doświadczony w helkach ale podobno ci najlepsi nie używają radaru.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 317 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL