Teraz jest 17 lis 2024, 00:41

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 lut 2012, 17:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 lip 2009, 13:19
Posty: 21
nadal nic o poprawie dołączania do drużyn w SQDM :<


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 17:49 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Mogliby również poprawić bug z dźwiękiem alarmującym o lecącym pocisku (czasem w ogóle go nie ma). Za to bardzo podoba mi się naprawa przeskakujących celów przy namierzaniu laserem, w końcu ktoś o tym pomyślał.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 17:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Nie pisze też nic o bardzo denerwującej przy lataniu helikopterem rzeczy. Byłoby fajnie, gdyby strzelec słyszał flary wypuszczane przez pilota i żeby pilot słyszał flary wypuszczane przez strzelca.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 mar 2010, 12:10
Posty: 111
Dźwięki czasem zanikają .Najprościej byłoby info o flarach strzelca/ pilota dołączyć jako drugi wpis "flares" na HUD. Wtedy byłoby od razu wiadomo co ma nasz "copilot".


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
@up: też dobry pomysł.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 19:33 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2012, 23:43
Posty: 44
Cytuj:
-C4 will no longer be detonable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.

Cytuj:
-Claymores now live up to 5 seconds after a player dies, the player can have a max 2 claymores planted at the same time.

No nieee... i tylko 2 claymory na raz - kolejny patch psuj...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 20:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Przy tak dużej ilości zmian nigdy wszystkim się nie dogodzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 20:12 
Offline

Dołączył(a): 19 sty 2012, 23:43
Posty: 44
Lol, albo mam słaby wzrok, albo nie zauważyłem w liście zmian Commo Rose v2 :shock:

heh chociaż klakson zostanie dodany do wszystkich Jeepów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 20:18 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Reeposter napisał(a):
Cytuj:
-C4 will no longer be detonable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.

No nieee... i tylko 2 claymory na raz - kolejny patch psuj...


No nareszcie koniec noobów-samobójców, którzy detonują czołg po respawnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 20:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2006, 11:23
Posty: 539
Lokalizacja: Białystok
Reeposter napisał(a):
Lol, albo mam słaby wzrok, albo nie zauważyłem w liście zmian Commo Rose v2 :shock:

heh chociaż klakson zostanie dodany do wszystkich Jeepów :D


Bo to lista zmian dotyczących balansu w grze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 21:32 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2012, 12:57
Posty: 43
jonek napisał(a):
Reeposter napisał(a):
Cytuj:
-C4 will no longer be detonable after a player respawns, if the player is revived within 5 seconds he can still detonate his C4.

No nieee... i tylko 2 claymory na raz - kolejny patch psuj...


No nareszcie koniec noobów-samobójców, którzy detonują czołg po respawnie.


Claymore=/= C4


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
No nieee... i tylko 2 claymory na raz - kolejny patch psuj...


2 claymory naraz są i bez R4. I w niczym mi to nie przeszkadza. Zaraz, zaraz... dlaczego mają znikać po śmierci gracza?

Claymore przecież po to jest, by chronić dostępu do jakiegoś miejsca przed cwanym żołnierzem wroga, któremu ma wybuchnąć pod nogami. I już skończy się bronienie M-COMów przez claymory. I jak powiedzmy będziemy się z kolegą bronić w jakimś niewielkim budynku i zastawimy claymorami wejścia - wystarczy że ja dostanę w głowę od jakiegoś snajpera i kolega nie będzie już chroniony. Kyrie!

No, tyle chociaż, że znikają po pięciu sekundach, a nie od razu. Mogłyby jednak w ogóle nie znikać - tak jak to jest teraz. Zaczęły się narzekania paru "mołdrych", że claymory są takie noobskie, że zgon bez powodu... Ale claymory nie są niewidzialne - jego wina, że nie zauważył i wdepnął. Claymore nie powinien znikać po śmierci.

Cytuj:
-Reduced the damage AA missiles do to jets to 45%.


Namierzenie ogarniętego pilota, który umie się posługiwać flarami i trafienie go rakietami naprowadzanymi - trzeba mieć szczęście albo namierzać po kilka razy. I myślę, że te pociski powinny unieruchamiać za pierwszym trafieniem. A teraz tak nie będzie i żeby samolot został unieruchomiony, będzie musiał oberwać dwoma pociskami? Kyrie!

Ale uważam jednak, że DICE zrobiło trzy piękne kroki do przodu! :D





Szkoda tylko, że jednocześnie zrobiło pięć kroków do tylu :omg:

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 23:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
I bardzo dobrze, że gaymory dostają nerfa. Chronią Cię tylko kiedy żyjesz, a nie zza grobu. Zagraj w TDM gdzie kilka osób je stawia. Musisz gapić się cały czas pod nogi zamiast szukać wrogów, albo cały czas chodzić kucając.

Jak chcesz wiedzieć czy pilot/gunner użył flar musisz mieć z nim kontakt, najlepiej głosowy. Jest to zrobione umyślnie , bo jak wiadomo gra jest nastawiona na współpracę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 23:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Cytuj:
Chronią Cię tylko kiedy żyjesz, a nie zza grobu.

A dzięki temu, że znikają 5sec. po twojej śmierci, a nie od razu - claymore jeszcze zdąży zabić przeciwnika, który wbiegł na ciebie i cię zabił, a claymore był 3 metry za tobą.

Ale jak 1 claymore ma bronić kilka osób i zdechnie ta osoba, która claymore postawiła, to claymore już nie będzie chronił tych kilku osób.

Cytuj:
Jak chcesz wiedzieć czy pilot/gunner użył flar musisz mieć z nim kontakt, najlepiej głosowy. Jest to zrobione umyślnie , bo jak wiadomo gra jest nastawiona na współpracę

I są takie sytuacje na VOIPie na battlelogu:
-Puszczam flary
-Nie! Ja już puściłem!
-Ku*** za późno! Sorki...

Lepiej by było słyszeć piknięcie. Albo tak jak głos z krzaka mówił - drugi napis odpowiedzialny za unlock drugiej osoby w helikopterze.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lut 2012, 23:29 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Mantax napisał(a):
Claymore=/= C4


Serio? Dzięki, całe życie w nieświadomości! Teraz kiedy to już wiem świat jest taki piękny!

Odniosłem się do nerfu c4 i słów kolegi "patch psuj" komentujących i c4 i claymory.

Jeszcze co do flar i unikania namierzanych laserowo rakiet - ECM będzie chyba teraz bezużyteczny? Flarami uniknie się wszystkiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 253 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL