Cytuj:
No nieee... i tylko 2 claymory na raz - kolejny patch psuj...
2 claymory naraz są i bez R4. I w niczym mi to nie przeszkadza. Zaraz, zaraz... dlaczego mają znikać po śmierci gracza?
Claymore przecież po to jest, by chronić dostępu do jakiegoś miejsca przed cwanym żołnierzem wroga, któremu ma wybuchnąć pod nogami. I już skończy się bronienie M-COMów przez claymory. I jak powiedzmy będziemy się z kolegą bronić w jakimś niewielkim budynku i zastawimy claymorami wejścia - wystarczy że ja dostanę w głowę od jakiegoś snajpera i kolega nie będzie już chroniony. Kyrie!
No, tyle chociaż, że znikają po pięciu sekundach, a nie od razu. Mogłyby jednak w ogóle nie znikać - tak jak to jest teraz. Zaczęły się narzekania paru "mołdrych", że claymory są takie noobskie, że zgon bez powodu... Ale claymory nie są niewidzialne - jego wina, że nie zauważył i wdepnął. Claymore nie powinien znikać po śmierci.
Cytuj:
-Reduced the damage AA missiles do to jets to 45%.
Namierzenie ogarniętego pilota, który umie się posługiwać flarami i trafienie go rakietami naprowadzanymi - trzeba mieć szczęście albo namierzać po kilka razy. I myślę, że te pociski powinny unieruchamiać za pierwszym trafieniem. A teraz tak nie będzie i żeby samolot został unieruchomiony, będzie musiał oberwać dwoma pociskami? Kyrie!
Ale uważam jednak, że DICE zrobiło trzy piękne kroki do przodu!
Szkoda tylko, że jednocześnie zrobiło pięć kroków do tylu