Teraz jest 24 wrz 2024, 01:25

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 kwi 2012, 12:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 18:46
Posty: 989
Lokalizacja: \/\//\\/\//\
L85A2

http://www.youtube.com/watch?v=4HFFtZlG ... AAAAAAANAA

Do tej giwerki po patchu co stosować? Nie czaje o czym on gada ^^ Ciężką Lufę a pozostałe? Co to suppressor flash? :mrgreen:

Dobra nie motam. Jaki set do tej pukawki się sprawdza po patchu.

_________________
"Kłótnia na forum jest jak uczestnictwo w
Paraolimpiadzie - Może i wygrałeś, co nadal
nie zmienia faktu, że jesteś niedorozwinięty. "


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 12:33 
Offline

Dołączył(a): 21 gru 2011, 19:09
Posty: 30
Mi się wydaję, że rakiety na pojazdy naziemne działają o wiele lepiej niż przed patchem, dziś sobie latałem i zestrzeliłem około 20 pojazdów na 2 killach samolotu co daje nawet dobry wynik, przedtem musiałem 4 razy strzelać z czego 1 trafiała.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 12:46 
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2011, 00:08
Posty: 39
suppressor flash to inaczej tłumik ognia i rzeczywiście zmniejsza rozrzut. Zawsze używałem tłumika przy giwerach bo chciałem być niewidocznym na mapie ale po patchu to jakaś kpina i rozrzut jak z kartacza.

Rakiety ffar ( czy jak one się tam nazywają) idealnie teraz sprawdzają się by eliminować piechotę.Tanki osłabili to tego stopnia ,że jedna seria tych rakiet i poprawka z działka i tanka nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 16:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Nie Suppresor Flash na miłość boską a prosty Flash Supp. O ile życie stało się łatwiejsze?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 16:29 
Offline

Dołączył(a): 16 sie 2007, 17:44
Posty: 63
pojedynki czolg vs transporter opancerzony sa teraz emocjonujace - tank potrzebuje 3 hitow z APFSD zeby rozwalic opancerzona ciezarowke, a transporter jak przywali ATGM w przedni pancerz czolgu, to zabiera 70% hp. dice stworzylo swoj wlasny alternatywny swiat z alternatywna fizyka, w ktorym pocisk przeciwpancerny zadaje damage wprost proporcjonalnie wysoki do przebytej odleglosci, a transporter opancerzony z armatka 25mm to swietny niszczyciel czolgow ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 18:07 
Offline

Dołączył(a): 22 cze 2011, 14:49
Posty: 5
Mam pytanie?
Gram suportem i naginam z gana rozstawionego na dwójnogu. Ogień jest celny, ale po dłuższej chwili karabin zaczyna skakać jakbym normalnie trzymał go w ręku, zaznaczam że cały czas jest rozstawiony a postacią się nie ruszam. Dopiero puszczenie PPM i ponowne przycelowanie daje oczekiwany rezultat.
Czy też to zauważyliście ?? czy to u mnie coś nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 18:34 
Offline

Dołączył(a): 7 sty 2012, 12:57
Posty: 43
Up
My też tak mamy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Dzisiaj znowu miałem sytuacje że wystawał łeb snajpera około 30 metrów ode mnie, wysłałem 3 pojedyncze kulki z G36C, wszystkie weszły czysto w głowę a ten dalej przebierał nóżkami i sobie poszedł... Tak że coś tu ewidentnie jest nie tak, hitboxy, obrażenia, nie wiem...

Moje wrażenia po dłuższej rozgrywce:
Walki w powietrzu - helikopterem zniszczyć jeta ledwo wykonalne, musiał by być nieźle osłabiony a to za sprawą tego że dwa heatseekery nic mu nie robią ale już w walce jet vs jet wprowadzone zmiany mają sens. Walki trwają dłużej, rzeczywiście liczy się umiejętność pościgu i używania guna. Można zdecydowanie dłużej utrzymać się w powietrzu nie przejmując się że wysoko wiszący helikopter obróci się za tobą wszędzie. A dobrze wymierzona seria z guna zrobi z przeciwnika żyletki :) Tak że walki jetami na plus ale helikopter vs myśliwiec bez szans...

Zmniejszenie zasięgu stingera i igły z początku strasznie zabolało ale znacznie zwiększono szybkość namierzania co jest dobre, helikopter da się zniszczyć ale myśliwca za cholerę, są za szybkie i nie ma opcji żeby trafić dwa razy. Tak że plus dla latadeł że nie są namierzane na całej mapie bez przerwy minus dla piechura który o zniszczeniu myśliwca może już tylko pomarzyć. A o tym że jety uciekają na dopalaczu przed wszystkim to już szkoda gadać bo to musi być bug. Co do gubienia flarami pocisków namierzanych laserowo, no cóż nowa fizyka. Ale przynajmniej nie będzie sytuacji gdzie coś cie namierza, puszczasz flary i cisza a tu nagle jeb !

Co do przygważdżania to był tu taki filmik, spróbowałem osobiście PKP Pecheneg moc obalająca i do przodu na metrze bez ściągania palca ze spustu. 50/17 pierwsza próba. Ten karabin w ogóle nie ma odrzutu, nie wiem jak było przed patchem ale teraz to jak broń laserowa a słyszałem coś o jakimś balansie broni ?

Zwiększony odrzut w G36C moim ulubionym karabinie dla mecha, na początku było dziwnie ale się przyzwyczaiłem i parę fajnych rund już wyszło tak że jeśli waszych ulubieńców też skrzywdzono w ten sposób to mała rada, grajcie aż przywykniecie.

Obrażenia zadawane czołgom dla piechura na plus, dla kierowcy minus, cała filozofia, trzeba się pogodzić z nowymi standardami albo zrobić bojkot :D Ale to że helki tak łatwo je niszczą to już przesada, nie dość że musisz się piechoty bać to jeszcze strach z pod drzewa wyjechać bo przeleci żmija i można się udać na skup złomu a nie na wojnę :D Za to LAV i BTR nadal niezniszczalne dla piechoty chyba że 3 mechaników wystąpi.

Dodatki do broni, tłumika płomieni czy dźwięku nie używałem z racji minusów tych urządzeń a teraz latam z tłumikiem płomieni bo jedyny minus to słabsza celność ognia niecelowanego a za to duża premia do celności, rozumiem że zepsuli tłumik dźwięku ale za to nie zmniejsza on obrażeń.

Zmiany kosmetyczne duży plus za mapę, tworzenie i dołączanie do drużyn. Nawet czasami się zapisuje ostatnio wybrany wygląd. No i w końcu wyświetla się ping. Nowe dźwięki fajne :)

Podsumowując nie będę płakał że mi zepsuli grę tylko przywyknę do zmian i gram dalej mając nadzieję że kolejne patche przyniosą lepszy balans, więcej plusów i napraw niż minusów i bugów. Oby wszystkie największe problemy zostały szybko naprawione a nie za kolejne pół roku. Choć biorąc pod uwagę jak ciężko Dice przychodzą do głowy proste rozwiązania nawet te, które sprawdzały się w poprzednich częściach to nie ma się co nastawiać na dobry rozwój gry. Ciekaw jestem czy dźwięk już działa bez kombinacji w plikach tekstowych... Później sprawdzę.

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Ostatnio edytowano 1 kwi 2012, 19:31 przez PawelKult, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 19:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Czytałem wzmiankę o tym, że mapkę można sobie wyświetlać w różnych trybach (np. widok z satelity).
Ktoś może wie, ja się to ustawia?

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 19:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
W ustawieniach rozgrywki.

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 19:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sty 2010, 20:08
Posty: 508
Wierzbin napisał(a):
Czytałem wzmiankę o tym, że mapkę można sobie wyświetlać w różnych trybach (np. widok z satelity).
Ktoś może wie, ja się to ustawia?


Poklikaj sobie "B" to Ci się pozmienia, hybrydowy imo najlepszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 20:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 mar 2007, 18:14
Posty: 826
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Bawił się ktoś moździerzem? Na Seine Crossing nie mogę go w ogóle postawić...

_________________
Obrazek
Bored with video games? Try HFT instead
.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 20:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2007, 13:12
Posty: 826
Lokalizacja: Poznań
Bo nie można w swojej bazie, tylko tam gdzie wróg też może wejść :P



####

Grałem dość długą rundę i nie mam battlereporta. Punkty raczej wszystkie mi zaliczyło ale ani śladu reporta ^^ Pierwszy raz takie coś, czyżby błąd po becie?
Testowałem farmienie pkt na metro, coś pięknego. Nieznikające ammo daje sporego boosta a zaporowy pechengenem masakruje. W sumie gra wygląda dokładnie tak jak tam na filmiku pare postów wyżej ktoś podał :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 21:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Po patchu moździerza nie można rozstawić w miejscu niedostępnym dla wrogów czyli w swojej bazie. Nie masz battlereporta bo pewnie nic nie odblokowałeś ani nie zdobyłeś żadnego medalu. Ja dzisiaj "zapierałem" z rpk74 i mam wrażenie, że gdy zespotuje się przeciwnika wduszając Q to nie dostaje się za tego gracza asysty za przygwożdżenie.

f35 dostał buffa, ale dalej odstaje od su35, chociaż można podjąć walkę


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 kwi 2012, 21:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Przed chwilą na Sekwanie miałem taką sytuację:

Grałem szturmowcem. Wszedłem do jednej z kamienic na piętro. Zauważyłem wroga w przeciwległej kamienicy, więc zmieniłem tryb ognia na pojedyńczy(używałem F2000 z ACOGiem, chwytem przednim i ciężką lufą) i zacząłem strzelać do wroga. Nie był za żadną osłoną. Znaczy, krył się za tym, co zostało ze ściany po eksplozji(runda długa i we wszystkich kamienicach prawie były poniszczone ściany zewnętrzne), ale osłaniało go to od innej strony. Ja natomiast widziałem go całego, łącznie ze stopami. Dostał pięć pocisków jeden po drugim. Nie zginął - żył sobie dalej. To samo zdarzyło się chwilę potem w przypadku innego wroga. Jestem na 100% pewien, że na pewno dostawali. Pojawiały się hitmarkery, a poza tym obok wrogów pojawiała się animacja wyciekającej krwi.

Wątpię jednak, żeby to było spowodowane patchem, ponieważ przed patchem też się takie sytuacje zdarzały, że waliło się do gościa jak kretyn nie zadając mu obrażeń. Myślę, że było to spowodowane lagiem - na tym serwerze czasem ping skakał mi w górę i parę razy mnie też cofnęło do tyłu z powodu laga.

A żeby nie robić offtopu: Jak się po patchu prezentuje L85A2? I jak też zmienili podstawowe M16?

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL