Teraz jest 23 wrz 2024, 21:22

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 kwi 2012, 00:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Czołgi są papierowe, przyznaję.
Ale osłabienie TV zamieniłoby ją w kolejną nie używaną broń w grze.
Dodać możliwość zestrzelenia jej w powietrzu i wszyscy powinni być szczęśliwi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 00:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
A zestrzelenie działało by na zasadzie zwykłego namierzenia i wystrzelenia heat seekera, mam rację?

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 02:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
jacepaw napisał(a):
Po ostatnim patchu zauważyłem, że javelin pika i namierza jakiś cel naziemny. Strzelam i nic się nie dzieje, nie pokazuje żadnego trafienia a cel nadal mogę namierzyć. Drugi raz namierzam i strzelam,ten sam efekt. Próbuje i trzeci ale to samo.Odnoszę wrażenie jakbym znajdował i strzelał do jakiś celów których nie można zniszczyć. O co tu chodzi?


Namierzać można puste pojazdy, jak nikt w nich nie siedzi to i po trafieniu hitmarkera nie widać


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 03:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
jacepaw napisał(a):
Ogólnie odnoszę wrażenie,że po ostatnim patchu rozgrywka stała się bardziej "trudna", ale osłabienie tanków wobec helek to czysta komedia. Helka tanka zjada teraz na śniadanko i sobie jescze przy tym zdrowo beknie. Samo osłabienie tanków nawet wobec piechoty jest według mnie ok. Dobry gracz poradzi sobie, ale z latającym ustrojstwem to już przegieli totalnie. Brzydko z ich strony.


Mam całkiem odmienne zdanie na ten temat. Teraz Helka ma przechlapane i to ostro, jeśli jakiś dobry pilot lata samolotem, a walka z takim delikwentem to jak walka z wiatrakami. Już nieraz perfidnie trafiłem z tv missile w tego j*** jeta i NIC, leci dalej. Teraz jak minęło trochę czasu to już każdy wie o dopalaczu i rakiety namierzane możesz sobie w pośladki wsadzić. Mam nawet wątpliwość co do namierzania helki bo nieraz one "jakoś" nie trafiają z 20-10 metrów (?). Poza tym ostatnio coś ECM też nie chce współpracować. Przy namierzaniu nas przez stingery / igły nie ma praktycznie pikania. Ledwo co usłyszysz sygnał to rakieta na nas leci. Niejednokrotnie w taki sposób dostawałem baty.
Właśnie, żeby uchronić się przed tym ustrojstwem (jetem/ igłami) heli jest zmuszona zmniejszyć maksymalnie pułap. Wtedy może jesteśmy "odporni" na igły/ stingery (below radar) i po części przed jetami, ale nie przed czołgiem, rpg i soflamem. W dodatku teraz jesteśmy ściągani na hita. Jedynie co jest na plus to flary, które działają przed javelinem/ p-z, no i może tak jak wcześniej wspomniałem below radar na igły/ stingery. Ale tu też jest pewien mankament. Flary nie zdejmują z nas namierzania zwykłego (przed patchem zdejmował). Więc można to łatwo wykorzystać. W dwóch się zmówić i strzelić w różnych odstępach czasu i heli dostanie. To nie jest takie trudne.
Gdyby nie to, śmigłowiec robiłby za campera w bazie i nie wychylał się nawet na 50 metrów.
Natomiast jeśli chodzi o Heli vs. Tank to powinien być wynik jednoznaczny. Chopper jest do tego stworzony żeby zostawiać po sobie chmury czarnego dymu wydobywającego się z różnego naziemnego sprzętu.
Również nie twierdze, że taka helka musi być niezniszczalna. Od tego jest jet/ pplotka itp. żeby taki chopper za długo nie hasał. Ale są pewne granice i poziom trudności latania helką jest o wiele trudniejszy od np. latania jetem. Bo teraz wszystko jest przeciwko nam. Samolotem jest tak jakby wszystko przewidywalne i jak nauczysz się ciasno skręcać i ogarniesz jako tako walkę powietrzną z innym pilotem to świat jest twój.
A helka to inna bajka. Nawet jak będziesz najlepszym pilotem na świecie to nie poradzisz sobie z przeciętnym pilotem jeta + igłą/stingerem + pplotką + rpg/ tankiem itp itp. (niejednokrotnie trzeba unikać wszystkiego naraz :/)
Jednak jedno muszę przyznać, że teraz ostro tv missile jedzie i tak nie powinno być. Na chwilę obecną jest to perk MUST HAVE (tak jak opancerzenie u tanka, jak ecm/ flary dla heli itp), ponieważ ściąga na hita. Moim zdaniem tak nie powinno być. Teamwork 3 osobowy w czołgu nie ma szans i "ginie" bo jakiś "gunner" wystrzelił tylko 1 rakietę (co trwało parę chwil) i w dodatku nawet nie wiesz skąd. Przed patchem to inaczej wyglądało i z rzadka się zabijało wszystkich w tanku, niemal zawsze ktoś zdążył uciec.
Jeszcze muszę wspomnieć o ciągle istniejącym bugu z tv missile, które rozwala śmigłowiec z którego była wystrzelona. Więc na pewno nie ma co liczyć na staty xx:0 :/ Wyobraź sobie jakbyś strzelał z kartacza i nagle wybuchał, z komunikatem na dole ekranu że popełniłeś samobójstwo.

Ogólnie rzecz ujmując. Patch NIC nie naprawił. Wiele rzeczy dodał, usprawnił, z bajerami żeby "umydlić" nam oczy, żebyśmy mieli jakąkolwiek świadomość że DICE troszczy się o graczy. Tak na prawdę te błędy które były są nadal (MAV, tv missile), w dodatku jeszcze zwiększyła się ich ilość (rpk200 naboi, heat seekery)

Pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 07:56 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 10:29
Posty: 97
Dobra załoga helki przed patchem nie miała najmniejszego problemu z ubiciem czołgu, rakieta TV była użyteczna ze względu na jej zasięg. Przegięte było połączenie PZ + laser, wymagało to znerfienia, przyznaję. Dice niestety poszło w drugą stronę i tym razem przegięli TV. Owszem, helka jest do ubijania czołgów, ale niech wymaga minimum umiejętności (tak jak przed patchem), bo teraz byle nowicjusz nie ma problemu. Argument ze ściąganiem helki na hita od czołgu jest śmieszny. Wiesz jak trudno jest trafić helkę z działa ze średniego dystansu, o większym już nie wspominając? Próbowałeś? A przypadki gdy helka wisi sobie nieruchomo 30m od czołgu - trudno, jej strata. Śmieszne były sytuacje, gdzie po oberwaniu z działa helka jeszcze dobijała czołg.

Jeśli chodzi o jety i rakiety naprowadzane, mam nadzieję, że to bug. Nie wierzę, że DICE zrobiłoby coś tak porąbanego. Ciekawe tylko, dlaczego nadal nie jest to poprawione? Obyśmy nie musieli czekać do następnego patcha za kilka miesięcy. Jak już to naprawią, to walki helka vs jet nabiorą balansu i wrócą do stanu sprzed patcha.
Jedyne co bym zmienił to minimalna prędkość jeta, przy której nie spada. Na chwilę obecną to wszystkie jety praktycznie mogą zawisnąć w powietrzu i nie jest to w porządku (nie mówiąc już o jakiejkolwiek fizyce).

Piszę to wszystko z perspektywy czołgisty, pilota/gunnera helki i pilota samolotu (chociaż nie ukrywam, że czołgiem do tej pory grałem najwięcej).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 10:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2010, 00:11
Posty: 296
Tak po patchu te biedne helki nie mają życia w ogóle :( Co z tego że sieją pogrom na każdym serwerze i są nietykalne bo leci trochę wyżej i nie ma czym go zniszczyć a jak lata przy ziemi to stinger nawet nie łapie namiaru, żadnym pojazdem nie idzie wyjechać na mapę bo raz przeleci i nie ma szans na przeżycie. Albo jak ostatnio grałem na kaspianie gość sobie wisiał nad bazą i nawet się nie ruszał a strzelec siał apokalipsę, cokolwiek wyjeżdżało lub wylatywało z ruskiej bazy dostawało TV zanim zdążyło się do niego zbliżyć. Wisiał na pełnej wysokości i nic z ziemi go nie mogło sięgnąć a jety jakoś też sobie z nim nie mogły poradzić całą rundę bo miały na ogonie wrogie samoloty. Po ziemi ciężko było chodzić bo każdego jedną serią z nieba wysyłał 6 stóp pod ziemie i to na obszarze 3/4 mapy. Wynik na koniec rundy 90/4 bez ruszania się z miejsca... Naprawdę prze...ane mają te helki strasznie ja bym im jeszcze trochę HP dorzucił żeby nie żyli biedni piloci w takich męczarniach...

_________________
Obrazek
Intel 3770K i7 3,5 GHz | GeForce GTX660 2048MB | Asrock Z77 Pro3
________8GB DDR3 1600 MHz | 22" 1680x1050 | Windows 7_______


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
Wczoraj wsiadłem kilka razy do helikoptera jako pilot. Niestety, po zmniejszeniu zasięgu heat seekerów żeby ubić wrogą helkę, muszę do niej podlecieć bardzo blisko. A poza tym, samemu ciężko mi było latać nad punktami i niszczyć pojazdy naziemne, bo jety po naszej stronie stały sobie puste na pasie startowym w bazie i niszczyły mnie albo wrogie jety, albo pelotka, albo wroga helka(strzelec i gunner - ja niestety leciałem sam). Czyli po prostu miałem ciężko.

Muszę poćwiczyć na nierankingowym walkę 1vs1 w helikopterach.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 12:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 maja 2010, 02:46
Posty: 551
Dobrze powiedziane PawelKult
mimo iż bardzo przyjemnie kosi się czołgi jetami czy śmigłowcami to balans jest "trochę" zachwiany. Dodam jeszcze, że mobilne p-lotki mają dużo mniejszy zasięg niż ich potencjalne cele, co przy ogarniętych pilotach czyni je bezużytecznymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 12:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lis 2011, 21:41
Posty: 919
Lokalizacja: Galicja
@up

Wyobraźcie sobie, jak mnie szlag trafiał, gdy siedziałem w mobilnej pelotce i mnie raz za razem kosił wiszący wysoko i daleko wrogi Havoc. Strzelał do mnie zwykłymi rakietami(z perkiem naprowadzanie), a ja nie mogłem go namierzyć. Skuteczność działka z pelotki na taką odległość była natomiast niewielka.

_________________
!STOP! forumowym nekromantom!

Nie pomagam na pw. Od tego jest forum.

Mój last


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 13:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 gru 2011, 20:31
Posty: 346
No i właśnie dlatego przestałem wsiadać do pelotki :? No żeby jety bezpośrednio na mnie szarżowały, a helki prowadziły bezpieczny ostrzał jak to Antonio opisał... Chore! Przy tym w pole pelotką też nie za bardzo jest po co wyjeżdżać bo nie ma się czym bronić przed piechotą, z działka zabić teraz można chyba tylko kogoś na skraju życia albo totalnego lamera biegającego środkiem drogi.
Z czołgami względem lotnictwa jest podobnie, czasami nie zdążę E nacisnąć, a już jestem martwy [a nawet jak zdążę to ginę od wybuchu własnego pojazdu] :) Balans względem piechoty z RPG mi się podoba, to akurat zmiana na plus.
Generalnie jeśli obecnie jedna z drużyn zdominuje niebo to już jest po meczu. Na piechotę nawet nie pobiegasz bo śmigłowiec patrzy, a kolegów na dole też przecież ma... i to w pojazdach :)
Ostatnio przez te zmiany gram głównie DM, a jeśli już podbój to na miejskich mapkach.

Pytanko: termowizję w czołgach też "znerfili"? Bo albo ja daltonizmu dostałem albo teraz już nawet odrobinę się wrogowie nie świecą. Z pewnością nie wszyscy mają specjalny czarny kamuflaż bo to widać. Tylko, że o tej zmianie chyba na żadnej liście nie czytałem więc... bug czy coś z moimi oczami? :)

_________________
Amor Patriae nostra lex! Sapere aude!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 15:04 
Offline

Dołączył(a): 23 lip 2011, 20:08
Posty: 29
http://www.youtube.com/watch?v=xKqJaUVk8ig

Dla niedowiarków, którzy myślą, że heli po patchu nie nadaje się do niczego.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 15:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Widzieliście najnowszy unlock? :omg: http://pclab.pl/news49436.html jestem pewien że sprawa z patchem też miała na to wpływ

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 15:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 gru 2011, 01:16
Posty: 61
PawelKult napisał(a):
Tak po patchu te biedne helki nie mają życia w ogóle :( Co z tego że sieją pogrom na każdym serwerze i są nietykalne bo leci trochę wyżej i nie ma czym go zniszczyć a jak lata przy ziemi to stinger nawet nie łapie namiaru, żadnym pojazdem nie idzie wyjechać na mapę bo raz przeleci i nie ma szans na przeżycie. Albo jak ostatnio grałem na kaspianie gość sobie wisiał nad bazą i nawet się nie ruszał a strzelec siał apokalipsę, cokolwiek wyjeżdżało lub wylatywało z ruskiej bazy dostawało TV zanim zdążyło się do niego zbliżyć. Wisiał na pełnej wysokości i nic z ziemi go nie mogło sięgnąć a jety jakoś też sobie z nim nie mogły poradzić całą rundę bo miały na ogonie wrogie samoloty. Po ziemi ciężko było chodzić bo każdego jedną serią z nieba wysyłał 6 stóp pod ziemie i to na obszarze 3/4 mapy. Wynik na koniec rundy 90/4 bez ruszania się z miejsca... Naprawdę prze...ane mają te helki strasznie ja bym im jeszcze trochę HP dorzucił żeby nie żyli biedni piloci w takich męczarniach...


Na mają prze...ane. To nie moja wina, że twój team nie ogarniał i żaden z was nie potrafił samolotem/ helką go rozwalić. Jak tak dajecie się bić w bazie to kogo ma być wina? To oni mają heli a wy już jej nie macie? A jak biją wasz sprzęt zanim w ogóle do niego wejdziecie to się nazywa bs, i jest karalne na większości serwach. Wystarczy wchodzić na takie serwery co jest admin i zrobi porządek.
Natomiast co do siły ognia heli w stosunku do czołga to już napisałem wcześniej. TV missile za mocno bije i tyle. Ale to nie zmieni za wiele, jak jesteście bici już na starcie to nawet jak będzie potrzeba 5 tv rakiet na czołg to i tak nie wyjdziecie z bazy.
A co do tego gunnera co zajął 3/4 mapy to się nazywa oszukiwanie/ wspomaganie się czymś. Nie wyobrażam sobie żeby ktoś tak po prostu was zabijał. Termo nie działa tak wysoko. Zresztą taki śmigłowiec jest bardzo łatwym celem dla samolotu. Stoi w miejscu, w dodatku wysoko to wystarczy podlecieć z boku, z tyłu, z góry, z dołu i teraz nawet z przodu i po heli. Zdążycie to zrobić zanim przeciwny pilot jeta was dopadnie.
To tak samo jest z dobrym pilotem samolotu. Jak znajdzie się taki na serwie to każdy ma przchlapane, spróbuj coś zrobić wtedy helką. To działa jak papier, kamień i nożyczki. Czołg rządzi na ziemi, heli bije czołga, samolot bije heli. Natomiast co tak na prawdę bije samolot? Teraz w tym patchu dosłownie nic. Jedynie drugi jet. To tak samo jakbyś jechał czołgiem i był odporny na piechote, heli i jety a jedynie drugi czołg mógłby cię rozwalić.

MacMillan napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=xKqJaUVk8ig

Dla niedowiarków, którzy myślą, że heli po patchu nie nadaje się do niczego.


Gratuluje przykładu. Sytuacja przed patchem + gulf of oman(f35) + nooby w przeciwnej helce i jetach + teamplay i takie staty można było mieć. Tak samo killstreak 123 nicz_dk. Czy ktoś narzekał? A sam to wszystko zrobił. bez gunnera itp. :/

Pozdrawiam.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 18:30 
Offline

Dołączył(a): 7 wrz 2006, 19:55
Posty: 23
PawelKult napisał(a):
Tak po patchu te biedne helki nie mają życia w ogóle :( Co z tego że sieją pogrom na każdym serwerze i są nietykalne bo leci trochę wyżej i nie ma czym go zniszczyć a jak lata przy ziemi to stinger nawet nie łapie namiaru, żadnym pojazdem nie idzie wyjechać na mapę bo raz przeleci i nie ma szans na przeżycie. Albo jak ostatnio grałem na kaspianie gość sobie wisiał nad bazą i nawet się nie ruszał a strzelec siał apokalipsę, cokolwiek wyjeżdżało lub wylatywało z ruskiej bazy dostawało TV zanim zdążyło się do niego zbliżyć. Wisiał na pełnej wysokości i nic z ziemi go nie mogło sięgnąć a jety jakoś też sobie z nim nie mogły poradzić całą rundę bo miały na ogonie wrogie samoloty. Po ziemi ciężko było chodzić bo każdego jedną serią z nieba wysyłał 6 stóp pod ziemie i to na obszarze 3/4 mapy. Wynik na koniec rundy 90/4 bez ruszania się z miejsca... Naprawdę prze...ane mają te helki strasznie ja bym im jeszcze trochę HP dorzucił żeby nie żyli biedni piloci w takich męczarniach...


lol, przez takich płaczków jak Ty nerfią helki i wszystko inne ,to że w Twoj team nie może sobie poroadzić to nieznaczy że heli jest op........ daj jeta komuś kto potrafi latać a zobaczysz jak heli będzie uciekać.Badej dobrze napisał że gra jest zrobiona na zasadzie kamień papier nożyce, to że u was brakowało kamienia to nie wina balansu.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 kwi 2012, 20:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2010, 13:24
Posty: 42
Lokalizacja: Breslau
@up A czy ty myślisz, że na każdym serwerze znajdziesz pro pilota, który potrafi myśliwcem działać cuda? Ja osobiście latać jetem w ogolę nie potrafię i myślę, że takich jak ja jest znacznie więcej. Rozgrywka powinna być tak zbalansowana i dawać takie możliwości by taką helke dało się ściągnąć w jakiś alternatywny sposób. Niestety takich sposobów brak. Stinger/Igła- bezużyteczne, rakiety naprowadzone laserowo z czołgu- mogą je zmylić flary, czołg przy śmigłowcu w tej chwili to jak kartonowa zabawka. W momencie gdy pilot śmigłowca w przeciwnej drużynie jest co najmniej dobry a w naszej drużynie doświadczonych pilotów brak można od razu wyjść z serwera bo już wiadomo, że "problemu nad głową" się nie pozbędziesz;/ Niestety na takie rozgrywki trafia się nadzwyczaj często, na Sharqi czy Omanie jest to nie do zniesienia czasem, bo na ziemi nie idzie ani postrzelać ani pojeździć. A jeśli jesteś takim fanem latania to pragnę Ci oświadczyć, że na rynku jest mnóstwo bardziej zaawansowanych tytułów, które to w bardziej realny sposób pozwolą Ci się cieszyć Havokiem czy czym tam chcesz;/ BF3 powinien być tak zbalansowany, by rozgrywka sprawiała przyjemność i nie wymagała nadludzkich umiejętności.

_________________
.::Zabijacz namber łan::.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 432 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL