skolland napisał(a):
1. Mamy juz prawie 2014 rok a destrukcja w grach fps jest na poziomie poczatkow XXI wieku...
2. Niestety konsole ostro hamuja rozwoj gier - gdy nawet w jakiejs grze ma szanse pojawic sie jakas nowatorska technologia i tak trzeba ja okrajac i przystrajac bo na konsoli w pelni by nie dzialala. Mam tez nieodparte wrazenie, ze gdyby nie konsole to dzis cieszylibysmy sie realistyczna, wrecz o jakosci rzeczywistego swiata grafika, a nie tym, ze w pewnej grze zapowiada sie wielki skok graficzno-technologiczny a potem w modelach postaci zaslania sie cale twarze bo konsole by tego nie uciagnely...
1. odnosi się do 2. a 2. to święta racja.
Najgorsze jest to, że nowe konsole nie są jakimiś demonami, max ich możliwości zostanie niedługo osiągnięty (nie wygenerują lepszej grafiki/fizyki niż teraźniejsze hi-end pc), więc na na serio wielkie zmiany trzeba będzie jeszcze minium parę lat poczekać...
skolland napisał(a):
3. Sam skrypt demolki moze byc super prosty i niewymagajacy - zrobic budynki zamiast z tekstur na "ramach" z polygonow i dodac do nich podstawy praw fizyki. Done.
Nie rozumiem xD
Ale chodzi mi o to, że jak dalej będą w 100% klockami (nie da się wejść nigdzie) to zawalanie ich będzie trochę głupie, już nawet ten jedyny budynek po kilku razach z bliska nieprzyjemnie się ogląda gdy się zawala. Gdyby chociaż dodali bardzo gęsty ten dym aby nie było widać detali jak się zawala i magicznie pojawia cała ta wyspa... To by było nieźle.
Chodzi mi o to też, że zanim się zaczną bawić w zawalanie to powinni trochę możliwości chodzenia po tych wieżowcach dać
Cytuj:
Dla mnie destrukcji jest drastycznie za malo, to ma byc gra symulujaca wojne a nie gre w paintball.
No destrukcji zawsze za mało, ale nie mam odczucia że koniecznie powinno być coś więcej na tej mapie.
Janusz69 napisał(a):
Tak tylko że drapacze chmur i wieżowce to nie jakieś tam domki z kart które się da rozbić jednym czy dwoma strzałami z armaty. Przy okazji zamachów bombowych widać było ich wielką wytrzymałość i odporność na ładunki. Przy okazji wyburzania starych budowli też często pokazywane jest to jak wiele ładunku potrzeba rozłożyć i to jeszcze we właściwe miejsca by obalić budynek. Może się mylę ale ja bym nie przesadzał z tą destrukcją. Zobaczymy inne mapy na których będzie lżejsza zabudowa.
Tak ale już ten jeden jedyny zawalający się budynek jest przeciwko temu co piszesz
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)