maciek1o3s napisał(a):
Po pierwsze: czemu się tak szybko wczytują? Czy oni nic nie ruszali w teksturach i dlatego te mapy tak mało potrzebują pamięci?
Frankelstner napisał(a):
A feature of content-addressable storage (i.e. cas archives) is that the assets are distributed in a truly random manner. Therefore the hard drive needs to seek to another location for every single asset. The DLC archives do not rely on cas and thus do not require seeking.
tl;dr dla niekumatych
Dane mapy w DLC są ładnie spakowane w jednym miejscu i HDD nie musi latać jak kot z pęcherzem po całej powierzchni zapisu w poszukiwaniu losowo zapisanego fragmentu danych.
maciek1o3s napisał(a):
Po drugie: czemu wszystkie są takie ciemne i szare! Jak patrze na gameplay'e z BF'a 3 to zupełnie inna gra:
https://www.youtube.com/watch?v=X4AOihLGI-MFirestorm w bf'ie 4 to kopalnia węgla, wszystko ciemne i szare... Tez macie takie odczucia?
omg
W BF3 był płacz że wszystko jest niebieskie i wyblakłe, teraz jest płacz że jest ciemne i szare?
Jeszcze szarość idzie zrozumieć (mimo że BF4 ma delikatny różowy odcień) ale ciemność można łatwo poprawić za pomocą opcji JASNOŚĆ.
Jak tak Cię to boli to używaj SweetFX.