Z FairFight wszystko jest ok
Mi tam nie przeszkadza czytanie w czacie,co kilka minut,komunikatu-"Player xxx baned by FairFight".
Nie które serwery mają też włączoną usługę "crossban" a ludzi z banami na guid w 3 i 4 nie brakuje.
Było o tym na BF4Center.
GTA kto chce to gra-jego prawo.Mi się nie za bardzo podoba,nie moje klimaty i nie gram.Może jak będzie tańsza,skuszę się żeby razem ze znajomymi się po wydurniać.
Tu trochę info o usłudze FairFight:
"FairFight to stosunkowo nowe rozwiązanie do walki z oszustami w grach internetowych, które zostało opracowane przez firmę GameBlocks. Podstawową cechą tego silnika jest to, że działa wyłącznie od strony serwera - w przeciwieństwie do PunkBustera, który działa wyłącznie na komputerze gracza. Daje to niewątpliwie dodatkowe zabezpieczenie przed nieuczciwymi graczami. FairFight bazuje na dwóch silnikach - na algorytmie, który analizuje statystyki gracza i na module detekcji oszustw od strony serwera. Dane statystyczne gracza mają na celu zapobieganiu sztucznemu, niedozwolonym z polityką EA oszustwu polegającemu na nabijaniu punktów (ang. stats padding). Moduł odpowiedzialny za oszustwa wykrywa anomalie od strony serwera przy wykorzystaniu wielu różnych wskaźników, które nie są możliwe do uzyskania w grze. DICE podało wyraźną informację, że nie nigdy nie poda jakie to są dokładnie wskaźniki - chodzi o to, aby oszuści mieli jak najmniej informacji o dokładnym algorytmie działania technologi FairFight. Wiadomo jednak, że algorytmy zostały opracowane tak, aby nigdy nie banowały uczciwych graczy. Nie jest więc możliwy ban za bardzo wysokie umiejętności (co się często wiąże z wysokim współczynnikiem KDR) lub za bardzo szczęśliwą rundę (np. 50-0). FairFight działa na zupełnie innych wskaźnikach. Można się domyślać, że chodzi tu np. o odnotowany przez serwer wskaźnik uszkodzeń zadanych przez gracza związany z daną bronią. Producent gry dokładnie wie, jakie są możliwe obrażenia dla poszczególnych broni. Stąd wykrycie wartości, które wykraczają poza ramy możliwych do uzyskania w grze, zostaną uznane za wykorzystywanie cheatów. Oczywiście jest to jedynie pewien przykład, jak może działać FairFight. Nie wiadomo jak zaawansowane są algorytmy sprawdzające graczy. Wiadomo jednak, że wszystkie nowe testy na graczach wykonywane przez FairFight są testowane przez DICE. Wiadomo, że jest wiele, różnych testów wykonywanych przez FairFight. Wiadomo też, że FairFight działa online - tzn. wszystkie wskaźniki są sprawdzane na bieżąco podczas rozgrywki, a nie po zakończeniu rundy. FairFight nadaje obecnie w grze Battlefield 4 dwa rodzaje banów:
You were kicked by FairFight. Stated reason: Banned Code #J8Ytk2
Dożywotni ban nadawany na gracza za używanie cheatów. Ban umiemożliwia grę na wszystkich serwerach FairFight (a więc na wszystkich rankingowych serwerach).
You were kicked by FairFight. Stated reason: 24 Hour Suspension - LvL2 Monitoring Active #K98L9
Ban tymczasowy nadany na 24 godziny. Blokuje możliwość gry na serwerach z włączoną technologią FairFight. Może to być związane z innymi przewinieniami naruszającymi politykę EA (np. stats padding). EA zastrzega, że ban może zostać zmieniony na dłuższy lub dożywotni, jeśli gracz będzie wciąż naruszał politykę EA"
Cyt. z forum.