Teraz jest 25 lis 2024, 05:22

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 25 mar 2015, 11:09 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2015, 10:55
Posty: 2
Po włączeniu gry pokazuje sie tylko biały ekran i dźwięk słychać. Wszystkie sterowniki są zaktualizowane.

Pomóżcie :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2015, 18:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2005, 18:24
Posty: 1108
Jaki sprzęt?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2015, 23:20 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2015, 10:55
Posty: 2
To była jednak pomyłka w pytaniu, znajomy źle mi wytłumaczył.
Ponieważ gra się włącza, tylko trochę tnie. Nie widać pierwszego ekranu, tylko jest dźwięk. Potem widać ekran na którym widać napis "naciśnij Enter". po wciśnięciu pokazuje menu, włączenie kampanii ani opcje nie chcę się włączyć, po ich wciśnięciu pokazuje się tylko kolorowy ekran i to wszystko. Działa tylko opcja wyjścia z gry.
Pisałem do serwisu EA, rozmowy rozmowach telefoniczne i instrukcje konsultantów nic nie dały.

Kod:
      
      
   W nawiązaniu do naszej rozmowy proszę udać się na stronę sprawdzająca wymagania minimalne (tylko w języku angielskim):

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/fifa-15/12203/?p=r

Proszę zrobić zrzut powyższego skanu
Jeżeli skan pokaże pozytywny wynik, w celu dalszej pomocy musimy zapoznać się z specyfikacją Państwa sprzętu, sterowników, systemu operacyjnego. W tym celu proszę dostarczyć nam dwa raporty zawierające niezbędne informacje.

Raport DxDiag.

Aby tego dokonać proszę zastosować się do poniższych wskazówek.

1. Proszę wybrać przycisk „WINDOWS” i przytrzymać przycisk „R”
2. Wpisz polecenie DxDiag, a następnie kliknij przycisk OK.
3. Gdy raport będzie już gotowy, kliknij Zapisz Wszystkie Informacje
4. Zapisz raport na pulpicie Windows

Raport Msinfo32

Naciśnij klawisze Windows + R.
Wpisz MSInfo32 i naciśnij Enter.
Po uruchomieniu panelu diagnostycznego MSinfo, kliknij Plik, i wybierz Eksportuj.
Po pojawieniu się okna Eksportuj, jako, wybierz Pulpit.
Nazwij plik "MSInfo" i kliknij Zapisz.

Następnie, poprzez zalogowanie się na stronie 'help.ea.com'. Pod sekcją 'Zarządzaj kontem', następnie 'Moje rozmowy' i można uaktualnić aktywną sprawę, a tym samym wysłać mi wiadomość wraz z załącznikiem „raportem DxDiag” i Msinfo 32 i wynikiem skanu Can You run it. Następnie proszę o kontakt telefoniczny pod numerem:+48 22 3970840. Linia jest czynna od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 12 do 21. 1.Można również poprosić o telefon zwrotny. W tym celu na stronie help.ea.com proszę użyć opcji 'Pomóż w grze', następnie wybrać produkt, po czym na dole strony znajduję się przycisk 'Skontaktuj się z nami'. ( Opcja ta może być niedostępna 1-1,5 godziny przed zamknięciem linii).   
      
      


Kod:
Dziekuje za kontakt z Centrum Pomocy Electronic Arts i mila rozmowe.

Przesylam obiecane informacje.

Prosze:
1) Sprawdzic, czy w programie Origin nie sa dostepne aktualizacje gry
(prawy przycisk myszy na ikonie gry w zakladce Moje Gry -> Sprawdz aktualizacje)

2) Upewnić sie, że wszystkie aktualizacje Windows sa zainstalowane.

3) Zapoznać sie z lista programów, jakie moga konfliktować sie z programem Origin: http://help.ea.com/pl/article/programs-that-may-cause-conflicts-with-origin/

4) Dodac Origin oraz gry do listy wyjatkow firewalla / antywirusa.

5) Odlaczyc wszystkie zbedne urzadzenia USB.

6) Wylaczyc funkcje raportowania bledow w systemie Windows. (Panel sterowania -> Centrum akcji -> Zmien ustawienia centrum akcji -> Ustawienia raportowania bledow -> zaznacz Nigdy nie szukaj rozwiazania)

7) Uzyc programu CCleaner do naprawienia bledow w systemie: http://help.ea.com/en/article/how-to-use-ccleaner-to-fix-pc-issues/

8) Wylaczyc ustawienia kontroli kont uzytkownika systemu Windows: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/turn-user-account-control-on-off#1TC=windows-7

9) Wylaczyc opcje Origin w Grze w ustawieniach aplikacji Origin
(Origin -> Ustawienia aplikacji -> Origin w grze -> odhaczyc odpowiednia opcje)

10) Uruchomic Origin jako administrator.

11) Zalozyc nowe konto administratora w sytemie Windows i sprobowac na nim uruchomic gre.

12) Przeprowadzic czyste uruchomienie systemu Windows:
http://help.ea.com/pl/article/how-to-clean-boot-your-pc/   
      
            
      


Kod:
Dziękuję za kontakt z Centrum Pomocy Electronic Arts oraz miłą rozmowę. 
       
Rozumiem Pana frustrację związaną z problemami z grą BH,  jakich Pan doświadcza. Mam jednak nadzieję, że poniżej zawarte informacje skutecznie zażegnają Pana problem i umożliwią w pełni korzystanie z gry.

Proszę uruchomić Origin jako administrator (klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonkę programu Origin -> Uruchom jako administrator).

Zalożyć nowe konto administratora w sytemie Windows i spróbować na nim uruchomić grę.
- Windows 7: http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Create-a-user-account

Przeprowadzić czyste uruchomienie systemu Windows:
http://help.ea.com/pl/article/how-to-clean-boot-your-pc/

Przeinstalować grę oraz zainstalować i uruchomić program CCleaner, który wyczyści komputer ze zbędnych plików programów, które zostały odinstalowane.

Do pobrania tutaj:
http://www.piriform.com/ccleaner/download

Instrukcja dostępna pod adresem:
http://help.ea.com/en/article/how-to-use-ccleaner-to-fix-pc-issues/

Zapraszam także do naszego forum, na którym gracze dzielą się problemami związanymi z grami ale także propozycjami ich rozwiązania http://answers.ea.com/ (na chwilę obecną dostępne tylko w języku angielskim).

Jeżeli chciałaby Pan podzielić się swoja opinia na temat gry zawsze można wejść na nasze fora dyskusyjne pod adresem: http://forum.ea.com.

Jeżeli w tej lub jakiejkolwiek innej sprawie życzy Pan sobie skontaktować się z nami ponownie, zapraszam do rozmowy dzwoniąc na numer +48 22 39 70 840. Nasi doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 12:00 - 21:00. Alternatywnie może Pan skorzystać z opcji, w której to my oddzwonimy do Pana, zamawiając rozmowę poprzez stronę http://help.ea.com/pl/.

Na chwilę obecną Pana sprawa pozostaje otwarta i zostanie automatycznie zamknięta po 7 dniach. Może ją Pan ponownie otworzyć lub zaktualizować do 30 dni poprzez stronę http://help.ea.com/pl i klikając w "Zarządzaj kontem" a następnie "Moje sprawy".


Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.   
      
            
      


Może znacie jakiś inny sposób ?
Przy włączaniu gra trochę przycinała, ale gra spełnia minimalne wymagania.

8GB Ram
Win7 64bit
AMD FX(tm) -6300 Six-Core Processor
Pixel Shader wymagane : 4.0 ma 5.0
Vertex Shader wymagane 4.0 ma 5.0
Dedicated Video Ram wymagane 1 GB ma 1 GB
Karta graficzna AMD Radeon HD 7800 series
CPU speed 3.5 GHz


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2016, 08:46 
Offline

Dołączył(a): 6 kwi 2016, 18:39
Posty: 9
Ja proponuję najpierw sprawdzić aktualność sterowników i temperatury oraz pliki lokalne gry

_________________
Mój blog


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL