No to tak na szybko:
-stare mapki z BF2, o których pisaliście, z chęcią zrównałbym z ziemią Strike at Karkand
-większe możliwości ulepszenia broni, nie pod takim względem jak w MF2, że masz x10000000 damage, ale np. żebyś mógł zabrać ze sobą chociaż celowniczek przeziernikowy (nie wymagam tych dających duży zoom, zwykły przeziernik) i do tego jakiś inny upgrade jak więcej ammo czy granatów
-recoil broni który idzie opanować manualnie...ciężko napisać o co mi chodzi...i wywodzi się to z tego, że csowcem jestem, a tam się "strzela" tak jak strzela...w BC2 też da się ogarniać recoil na różne sposoby, strzelając seriami itp, ale brakuje mi tej właśnie "manualności" csa
-dopracować system tego czerwonego ekranu...denerwuje mnie to, że ja nie mam już krwi, a kolega mi mówi żebym się schował, bo mam mało HP...no i rzeczywiście, jedna zabłąkana kula i dead
-szkoda, że zniszczenia to 100% skrypty (aczkolwiek super, że da się rozwalać większość mapy), grafa mi się nudzi, a fpsami nie wieje...mogliby więcej physixa wrzucić (zobaczymy co wniesie pełna wersja)
-granaty, granatnik i bazooka...no sorry ale czasem jest tak, że walnę gościa grantem/granatnikiem w twarz, a on żyje...taki random jest trochę, ja czasem z full HP jestem daaaleko od granata, a tu nagle bum i dead...
-noże - ten system zabijania jest fajny, ale nie jest fajny jak mam animację, że wbijam typowi nóż w banię, a on w tym czasie mnie zabija też z noża, albo co gorsza z innej broni, gdzie ja go "przytulam" do swojego ostrza...nie mówiąc o tym, że gość z 2m potrafi z noża mnie zdjąć, to samo tyczy się mnie jak atakuję...
-system niszczenia punktów...no to jest jakiś żal jeżeli chodzi o C4 i np UAV czy inne pojazdy...można quadem wjechać w pomieszczenie i punkt zdetonować...powinni zrobić tak, że albo niszczysz budynek (i on jakiś taki twardszy powinien być, żeby za łatwo nie było), albo uzbrojenie, jakiś czas na rozbrojenie i bum...i only te 2 sposoby...inaczej mapę robisz w 10min
-jeżeli zabił cię sniper z broni długodystansowej - brak killcama...w innych wypadkach aż tak ten killcam nie przeszkadza...w sumie po dłuższym obgraniu się na mapie wiadomo gdzie można kampić i po prostu trzeba na te miejsca zwrócić uwagę...z jednej strony killcam miał dać dynamikę (tak mi się wydaje), bo trudniej kampić w jednym miejscu, z drugiej zabija urok snajpera...
-zabrać assaultowi C4 gdy ma shotguna...tym pół mapy można wysadzić...
-czasem dziwne mi się wydaje to, że siepię w gościa z pkmu, wszystkie pociski w niego wpadają bo stoję prawie że w nim, a gość upada jak mam na taśmie 30 naboi mniej...no sorry, to co on pancerny jest? to samo z resztą automatyki...jakoś tak czasem więcej ammo jest potrzebne żeby typa ubić...wiem, powiecie że grać nie umiem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
jednak takie moje odczucie po innych grach, gdzie wystarczało parę pestek celnych, żeby gościa położyć
No i tak pewnie jeszcze masa rzeczy by się znalazła...w BC2 na pewno zagram, i będą to długie godziny spędzone przed tą grą, bo po prostu mi się podoba. Może kiedyś doczekamy się "ideału".
Pzdr