Teraz jest 22 lis 2024, 11:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 lut 2010, 22:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lut 2010, 23:42
Posty: 48
Jak w temacie co zmienilibyśćie w bc2 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2010, 23:24 
Offline

Dołączył(a): 23 sty 2010, 19:38
Posty: 2
hyymm
zmienić można by wiele rzeczy ale trzeba pamiętać że to nie BF3
Przydały by sie mapy nieco większe i nie tak liniowe (bardziej okrągłe) a z tego co widze to większość map jest podłużna.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 11:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2003, 10:59
Posty: 167
W becie mamy tylko tryb gold rush (czy jakoś tak). W pełnej wersji dojdzie jeszcze conquest. Myślę, że nie ma co się obawiać liniowości map w tym drugim trybie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2004, 17:07
Posty: 1598
Lokalizacja: Poznan city
Brakuje lotnictwa - ewidentnie. :evil:

_________________
Obrazek
M62 V8 4,4L
///Mcmt BMW Klub Polska member


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 12:13 
Offline

Dołączył(a): 15 lut 2010, 11:10
Posty: 14
Liniowość map to najlepsze rozwiązanie. Widzę, że poprawił się gameplay i z pewnością poprawi się też żywotność gry. Zbyt duża wolność sprawia że "casuale" nie do końca wiedzą gdzie, jak i po co chodzić. Moim zdaniem nowy BF to urzeczywistnienie idealnej gry wojennej.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
Ja bym chcial mape Strike at Karkand na tym silniku, oj bylo by fajnie :lol:

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 13:10 
Offline

Dołączył(a): 15 lut 2010, 11:10
Posty: 14
skypan napisał(a):
- liniowość = kampienie, wiadomo skąd przychodzi przeciwnik, ograniczona taktyka

I tak i nie. Przy otwartych jest zbyt duży chaos jeśli mówimy o publicznych serwerach (nie klanowych). Ja klanowy nie jestem więc jestem za zmianami.
Cytuj:
- gameplay słaby a to ma związek z tą liniowością

Grałeś w ogóle?
Cytuj:
- :lol: :lol: :lol: rozwiń swoją myśl bo to nie jest gra wojenna

Ma to wszystko czego brakowało serii BF, CoD, OF. Dłuższą listę przygotuję na później bo jestem w pracy.
Cytuj:
- jak by było lotnictwo to można by to było nazwać grą wojenną. MCMT dobrze prawi

Tak tylko w jakim świecie na X ludzi przypada 1 śmigłowiec i np 2 odrzutowce? Dobrze zrobili. Samoloty w tej grze to bezsens.
Cytuj:
- to się dopiero okaże za jakiś czas. Osobiście uważam, że ta gra przeminie z wiatrem. Sporo nowych ludzi się pojawiło i to zapewne są Ci co się zawiedli na nowym COD-zie a to moim zdaniem nie ma dobrego wpływu na gameplay

Nadal wygląda jak byś nie grał. Co moim zdaniem dobrze wpłynie na żywotność? "Ciasność" map. Tam gdzie mapy są ogromne to gry nie cieszą się popularnością, a tam gdzie casual i ciasnota tam gra żyje i żyje, chcesz przykłady?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 13:23 
Offline

Dołączył(a): 15 cze 2007, 15:20
Posty: 295
Usunąć jeehad quad & uav, dodać headshoty + napawa wszystkich bugów ale to chyba oczywiste.
@EDIT
Zapomniałem o leżeniu i usunięciu kill cama.

_________________
Jestem zajebisty, a najlepszym na to przykładem jesteś właśnie Ty.


Ostatnio edytowano 15 lut 2010, 13:27 przez NekroSnajper, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 13:48 
Offline
Zbanowany

Dołączył(a): 14 lut 2010, 21:36
Posty: 2416
Lokalizacja: Gazelle lub namiocik camperski z beczka piwka...
gram rowniez praktycznie od pojawienia sie bety, i oto moje wynurzenia:

lotnictwo: hmmmmmm, raczej powinna to byc gra zespolowa/male kilkuosobowe sklady/ i nawet na becie mozna zaobsrwowac co robi 1 /nie do konca uzbrojony/ apacz. Zamiast gry zespolowej mamy ucieczke przed zaloga latajacego smoka... w zadnym wypadku wiecej lotnictwa... to ma byc gra dla piechoty i kilku pojazdow opancerzonych /chociaz czolg z dobra ochrona z zespolu jest praktycznie nie do z...ajechania ;) /

sama beta->szwankuje pod wieloma wzgledami/problemy/zerwania z polaczeniami z serverem, 'lagi' zwiazane z grafika itp->i watpie aby to co zamowilem a mam otrzymac w marcu bylo wersja wygladzona i naprawde grywalna... mimo nizlego sprzetu i lacza jakie posiadam /aspire x3812 quad q8300, 1gb ati 4650, 4gb ram, win7, lacze 16000dsl<-tcom niemcy/. mysle, ze tak jak w wypadku bf'a 2 trza nam bedzie czekac na pacze czy cus...

poza tym to nie bf2<-tam roznych 'fruwajow' 'od metra'. to ma byc gra zespolowa<-tak jak nam to przekazuja producenci w zajawkach filmowych.

tak wiec, poza strona techniczna nie chcialbym zmian, tak ma wygladac bc2 :D

pozdrawiam

_________________
we few, we happy few, we band of brothers
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=3nJ9YN3dyrA


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 sty 2003, 10:59
Posty: 167
Eleanor napisał(a):
Ja bym chcial mape Strike at Karkand na tym silniku, oj bylo by fajnie :lol:

Mnie zastanawia w którym patchu dodadzą Wake Island ;) Mam nadzieję, że ta klasyczna mapa trafi także do BC2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 14:22 
Offline

Dołączył(a): 24 lip 2005, 15:00
Posty: 168
Lokalizacja: Chorzów
skypan =>

to się dopiero okaże za jakiś czas. Osobiście uważam, że ta gra przeminie z wiatrem. Sporo nowych ludzi się pojawiło i to zapewne są Ci co się zawiedli na nowym COD-zie a to moim zdaniem nie ma dobrego wpływu na gameplay

Mowisz ze naplyw swiezej krwi jest jest zly dla gry? Nie jest aby wrecz przeciwnie? Jestem ciekaw jak sobie wyobrazasz zywot tej gry jezeli graliby sami super veterani bf'a a innych by nie interesowala? To ze ktos w cod'a gral nie znaczy ze sie nie nada do bf'a jezeli to miales na mysli. Jezeli jakas gra przemija z wiatrem to na pewno nie dlatego ze zaczynaja w nia grac nowi ludzie lol.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 14:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
Smaug_PRAWDZIWY napisał(a):
Eleanor napisał(a):
Ja bym chcial mape Strike at Karkand na tym silniku, oj bylo by fajnie :lol:

Mnie zastanawia w którym patchu dodadzą Wake Island ;) Mam nadzieję, że ta klasyczna mapa trafi także do BC2.


Tez mi sie wydaje, ze powinna byc bo jak siegam pamiecia byla wszedzie procz BF:H

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 17:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, 20:58
Posty: 50
Lokalizacja: Żyrardów
No to tak na szybko:

-stare mapki z BF2, o których pisaliście, z chęcią zrównałbym z ziemią Strike at Karkand
-większe możliwości ulepszenia broni, nie pod takim względem jak w MF2, że masz x10000000 damage, ale np. żebyś mógł zabrać ze sobą chociaż celowniczek przeziernikowy (nie wymagam tych dających duży zoom, zwykły przeziernik) i do tego jakiś inny upgrade jak więcej ammo czy granatów
-recoil broni który idzie opanować manualnie...ciężko napisać o co mi chodzi...i wywodzi się to z tego, że csowcem jestem, a tam się "strzela" tak jak strzela...w BC2 też da się ogarniać recoil na różne sposoby, strzelając seriami itp, ale brakuje mi tej właśnie "manualności" csa
-dopracować system tego czerwonego ekranu...denerwuje mnie to, że ja nie mam już krwi, a kolega mi mówi żebym się schował, bo mam mało HP...no i rzeczywiście, jedna zabłąkana kula i dead
-szkoda, że zniszczenia to 100% skrypty (aczkolwiek super, że da się rozwalać większość mapy), grafa mi się nudzi, a fpsami nie wieje...mogliby więcej physixa wrzucić (zobaczymy co wniesie pełna wersja)
-granaty, granatnik i bazooka...no sorry ale czasem jest tak, że walnę gościa grantem/granatnikiem w twarz, a on żyje...taki random jest trochę, ja czasem z full HP jestem daaaleko od granata, a tu nagle bum i dead...
-noże - ten system zabijania jest fajny, ale nie jest fajny jak mam animację, że wbijam typowi nóż w banię, a on w tym czasie mnie zabija też z noża, albo co gorsza z innej broni, gdzie ja go "przytulam" do swojego ostrza...nie mówiąc o tym, że gość z 2m potrafi z noża mnie zdjąć, to samo tyczy się mnie jak atakuję...
-system niszczenia punktów...no to jest jakiś żal jeżeli chodzi o C4 i np UAV czy inne pojazdy...można quadem wjechać w pomieszczenie i punkt zdetonować...powinni zrobić tak, że albo niszczysz budynek (i on jakiś taki twardszy powinien być, żeby za łatwo nie było), albo uzbrojenie, jakiś czas na rozbrojenie i bum...i only te 2 sposoby...inaczej mapę robisz w 10min
-jeżeli zabił cię sniper z broni długodystansowej - brak killcama...w innych wypadkach aż tak ten killcam nie przeszkadza...w sumie po dłuższym obgraniu się na mapie wiadomo gdzie można kampić i po prostu trzeba na te miejsca zwrócić uwagę...z jednej strony killcam miał dać dynamikę (tak mi się wydaje), bo trudniej kampić w jednym miejscu, z drugiej zabija urok snajpera...
-zabrać assaultowi C4 gdy ma shotguna...tym pół mapy można wysadzić...
-czasem dziwne mi się wydaje to, że siepię w gościa z pkmu, wszystkie pociski w niego wpadają bo stoję prawie że w nim, a gość upada jak mam na taśmie 30 naboi mniej...no sorry, to co on pancerny jest? to samo z resztą automatyki...jakoś tak czasem więcej ammo jest potrzebne żeby typa ubić...wiem, powiecie że grać nie umiem :D jednak takie moje odczucie po innych grach, gdzie wystarczało parę pestek celnych, żeby gościa położyć

No i tak pewnie jeszcze masa rzeczy by się znalazła...w BC2 na pewno zagram, i będą to długie godziny spędzone przed tą grą, bo po prostu mi się podoba. Może kiedyś doczekamy się "ideału".

Pzdr

_________________
Obrazek
http://www.Counter-Strike.PL
http://www.Board.Counter-Strike.PL
http://www.youtube.com/user/Wschood

Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 18:14 
Offline

Dołączył(a): 15 lut 2010, 11:10
Posty: 14
KhazarOne napisał(a):
-czasem dziwne mi się wydaje to, że siepię w gościa z pkmu, wszystkie pociski w niego wpadają bo stoję prawie że w nim, a gość upada jak mam na taśmie 30 naboi mniej...no sorry, to co on pancerny jest? to samo z resztą automatyki...jakoś tak czasem więcej ammo jest potrzebne żeby typa ubić...wiem, powiecie że grać nie umiem :D jednak takie moje odczucie po innych grach, gdzie wystarczało parę pestek celnych, żeby gościa położyć


Tak to racja, ludzie w BC są z tytanu. To jedyna kwestia w tej grze która mnie irytuje. Nie dość ze kmem można kogoś nakarmić całą taśmą to jeszcze przy strzelaniu ze snajperki można nawet 3 razy w tors trafić! Powinni hp zmniejszyć dwu krotnie jak nie lepiej. Strzał ze snajperki we wrażliwe miejsca (głowa, kark, część torsu, miednica) powinien zabijać a nie lekko kiereszować.

Jednak co do killkama, bardzo dobrze, w końcu ludzie przestaną kampić a zaczną grać normalnei snajperką tak jak grać się powinno. Sniper nie siedzi 24/24 w jednym miejscu, tylko co strzał zmienia pozycje, ponieważ można wykryć go po torze lotu pocisku jak i dźwięku strzału. Tak jest w życiu niech i tu będzie :]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lut 2010, 18:20 
Offline

Dołączył(a): 15 cze 2007, 15:20
Posty: 295
Ale to jest gra, nie prawdziwe życie. Prawdziwy snajper teoretycznie po jednym strzale zmywa się w ogóle a nie zmienia pozycję aby oddać następny. Ale to już inny temat który zresztą był wałkowany na forum miliony razy. Dlatego w grach powinni być strzelcy wyborowi, nie snajperzy, o! Chcemy chleba, igrzysk i usunięcia kill cama.

_________________
Jestem zajebisty, a najlepszym na to przykładem jesteś właśnie Ty.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL