raptoR_rage napisał(a):
To ja chyba gram w jakąś inną wersje BF'a. Dziś pograłem większość czasu 870 + slug + magnum i masakra. Z 1-3 metrów naboje przelatują przez przeciwnika, nic mu nie robiąc, trzeba mieć farta żeby ustrzelić kogoś z bliska

Łatwiej już z kilkunastu metrów kogoś tafić wtedy owszem 1 shot = 1 kill.
Te przelatujące naboje przez gości z paru metrów wyglądały tak? :
http://www.youtube.com/watch?v=erZPhcwk ... r_embedded Poczytajcie sobie to info i wprowadźcie poprawki w plikach .ini
http://badcompanytwo.pl/372/kompensacja-opoznienia/jedna uwaga !
Te dwie linijki co trzeba dopisać powinny być zmodyfikowane, autor podaje :
Cytuj:
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.0450000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 45
A my podczas wpisywania powinniśmy je zmodyfikować w/g własnego pingu jaki najczęściej posiadamy na serwerach podczas gry.
Ja u siebie wpisałem tak:
SettingsManager.floatSet GSDefaultLatencyCompensation 0.1450000
SettingsManager.U32Set GSInterpolationTime 145
Grałem wczoraj niezbyt wiele więc nie jestem w stanie sprawdzić na ile to pomogło ale wydaje mi się że było trochę lepiej niz bez tego wpisu.
pozdrawiam
nie pomogło niestety.