Teraz jest 24 lis 2024, 23:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lis 2012, 08:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Jako że z BF3 do Origina najkrótsza droga a póki co nie dopatrzyłem się osobnego działu dot. tego genialnego produktu, swe żale wylewam tutaj.


Mam otóż specyficzny i irytujący problem który sprawia iż nieraz sram po gaciach ze strachu, ale że co się dzieje? Tracę dostęp do konta Origin, ot tak.
Wchodzę sobie kulturalnie rano, włączam Origin i dostaje po twarzy błędem dotyczącego błędnego hasła, od razu puls skacze do 220, widząc w samej czerwieni ostatkami sił najeżdżam na opcje przypominania hasła, loguje się na maila a tu... Nic, żadnej informacji o zmianie maila, hasła, czegokolwiek, grzecznie czekam na wiadomość od Origin, otrzymuję, wklepuje kody, zmieniam hasło, SPOKÓJ NA NASTĘPNE 2-3 GODZINY!
Wystarczy że po tym czasie zgaszę ten piekielny program i spróbuję się zalogować, znowu błędne hasło!
No na miłość boską, nie ustawiam debilnych haseł jak PASSWORD, haseł słownikowych, bez znaków specjalnych, dla fanów teorii spiskowych, nie są to też losowe ciągi znaków.

Co ja mam dokonać? Problem męczy mnie już ponad tydzień, łącznie przeczekałem koło 12h oczekując na połączenie z konsultantem.

16 symboli w haśle, haha, dobra robota...

Jak ktoś się pcha w teoriach o wirusie, Kaspersky Internet Security 2012, MBAM, OTL, HiJackThis czy ComboFIX nic a nic nie wykryły.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2012, 09:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 paź 2011, 18:05
Posty: 134
Miałem podobnie parę miesięcy temu. Kolege też przez parę dni miał problem ten sam.
Ot magia origina.


Ostatnio edytowano 5 lis 2012, 11:25 przez Nowy2142, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2012, 10:53 
Offline

Dołączył(a): 15 lip 2010, 23:08
Posty: 20
Nie wiadomo szczerze o co z tym chodzi często się tak ostatnim czasem dzieje a jedyna naprawą jest zmiana hasła :(


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2012, 14:45 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, 11:45
Posty: 378
Lokalizacja: Wrocław
I mnie to teraz dopadło, chcę wejść do battleloga i wylogowany jestem i daję zaloguj, błędne hasło, wpisuję od nowa - błędne hasło, origin to samo... oni chyba coś na serverach robią...

_________________
Obrazek

Kpię z pozerstwa, chciwości, głupoty i próżności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2012, 15:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
Jak nie jestem sam z tym problemem to "problem rozwiązany", już myślałem że ktoś próbuje mi konto zakosić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2012, 15:43 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 mar 2012, 11:45
Posty: 378
Lokalizacja: Wrocław
Z tym że u mnie, jak dałem reset password, to wysłali na maila linka w ciągu sekundy i już ok jest...

_________________
Obrazek

Kpię z pozerstwa, chciwości, głupoty i próżności.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lis 2012, 16:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2009, 15:04
Posty: 3893
U mnie to samo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2012, 16:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2007, 19:52
Posty: 41
Jak się kupi na origin grę to skąd wziasc kod produktu wyślą mi na maila czy poczta ?? Chyba ten kod trzeba posiadać żeby ściągnąć grę? Jak się można skontaktować z konsultantami origin ? Dzwonie pod numer 22 397 44 33 i wiecznie jest zajęte ! juæ mnie to wq... dzwoniłem ze 100 jak nie więcej od soboty i dziś również i dalej zajęte. Pomoæe ktoś ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2012, 16:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2012, 14:11
Posty: 141
Lokalizacja: Newmarket
witam. kod produktu powinien zostac wyslany wraz z potwierdzeniem zakupu na podany email. mozna tez sprawdzic w historii zakupu w origin. uruchom aplikacje origin, zaloguj sie, kliknij na pomoc(help) i wybierz historie zakupu (order history)..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2012, 17:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2007, 19:52
Posty: 41
W ogóle ten nr 22 397 44 33 jest dobry ? Jak się mogę z nimi skontaktować


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 gru 2012, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2012, 14:11
Posty: 141
Lokalizacja: Newmarket
moze tu cos znajdziesz viewtopic.php?f=152&t=39470


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 gru 2012, 23:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 maja 2007, 19:52
Posty: 41
Problem rozwiązany dopiero po dodzwonieniu się do EA Polska, było to ciężkie zadanie lecz udało się ! :mrgreen: za 101 razem postanowiłem za ch**a nie rozłączać tej durnej muzyczki po czekaniu 10min ktoś łaskawie odebrał, ale nie powiem konsultant profesjonalny raz dwa rozwiązaliśmy problem nie pojawienia się gry na moim koncie origin. Dziękuje forumowiczom za okazaną pomoc ! Byliście wspaniali i okazaliście duże zainteresowanie :twisted: Dziękuje wam i pozdrawiam :idea:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL